Lumene on kaubamärk, mis on juba enam kui 50 aastat kandnud edasi põhjamaise looduse pärandit: haruldasi arktilisi ja põhjamaiseid eliksiire, kombineerides neid puhta arktilise allikavee ning hoolikalt valitud koostisosadega, et luua tõhusaid nahahooldus- ja jumestustooteid, mis taastavad naha loomuliku tugevuse, ilu ja sära. Brändi eesmärk on algusest peale olnud soov luua tooteid, mis tagaksid tasakaalu ja harmoonia naha, vaimu ja hinge vahel. Märkimist väärib seegi, et Lumene näo- ja kehahooldus ning üle 90% jumestustoodetest on täna veganitele sobilikud. 99% Lumene toodete koostisosadest on pärit puhtast loodusest ning tootepakendid keskkonnasõbralikud.
Lumene tegevdirektor Johan Berg sõnas: „Oleme väga põnevil uue Lumene iluala avamise üle Stockmanni kaubamajas. Lumene on 30 aasta jooksul võitnud Eesti ilunautlejate südamed ning meil on hea meel näha brändi kasvu ja arengut. Stockmann on alati olnud üks peamisi ilusihtkohti ning Lumene on väärtustanud Stockmanni kui pikaaegset ja lojaalset partnerit. Uus Lumene brändiala näeb suurepärane välja ja kutsun teid kõiki tutvuma meie põhjamaiste ilusaladustega!“
„Meil on väga hea meel, et kaks pika ja väärika ajalooga Skandinaavia brändi – Stockmann ja Lumene –, on loonud koostööna meie kosmeetikaosakonda unikaalse ja valgusküllase Lumene iluala. Stockmanni klient väärtustab kvaliteeti, puhtaid tooteid ja asjatundlikku klienditeenindust – seda kõike uuel ja modernsel Lumene alal rõõmu ja uhkusega pakumegi. Tänan südamest Lumenet pikaajalise koostöö ja usalduse eest ning ootame kõiki kliente tutvuma Stockmanni uuenenud kosmeetikaosakonnaga!“ kommenteeris Stockmann Eesti müügidirektor Mairika Juhandi.
Lumene uus shop-in-shop paikneb Stockmanni kosmeetikaosakonnas 15 ruutmeetri suurusel alal ning on suurima Lumene tootevalikuga brändiala Eestis. Olgu lisatud, et 12.–18. augustini ootab Lumene kõiki ilumaane Lumene brändinädalale osa saama ahvatlevatest hinna- ja kingipakkumistest.
Vaata fotosid toimunud üritusest allolevast galeriist!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!