„Suve keskel alustasime Tallinnas Kodumaailma arendusega, mille käigus sai müügisaal täiesti uue välimuse,“ räägib Kaubamaja AS tegevdirektor Erkki Laugus ning lisab, et nüüd leiab siit veelgi rohkem inspiratsiooni, ideid ja põnevaid lahendusi oma kodu sisustamiseks. „Oleme oma klientide jaoks loonud mugava ostukeskkonna ning koondasime tooted teemade kaupa, et neid kasutamise funktsiooni põhjal hea leida oleks,“ sõnab Laugus. Laugusel on hea meel, et väga paljud kliendid ja disainerid leiavad kodude sisustamiseks vajaliku just Kodumaailmast. „Järjest rohkem hinnatakse ka meie kodutehnika valikut, mille hulgast leiab sobiva toote ka kõige nõudlikum klient.“
„Loomulikult on uuendustega koos lisandunud Kodumaailma valikusse ka mitmeid uusi kaubamärke,“ lisab omalt poolt Kaubamaja AS turundusdirektor Enel Kolk. „Eriti hea meel on selle üle, et Kaubamajja on jõudnud ka legendaarne Soome disainimärk Marimekko. Marimekko alustas tegevust juba 1950ndatel ning on ületanud koduriigi piire jõudes nii Jaapanisse kui ka ookeani taha Ameerikasse ja Kanadasse.“ Kolk tõdeb, et Marimekko mustrid on ikoonilised ja äratuntavad ning võitnud ka paljude eestlaste südamed. Kaubamaja valikus on legendaarsete Marimekko mustritega kodutekstiilide, lauanõude ning koduaksessuaaride püsikollektsioon, mida asuvad täiendama hooajalised tooted.
Uuenenud Kodumaailma ja kaubamärgiga Marimekko tutvumas käinud külalised said ka ise uues Kodumaailma köögis küpsetada koos Karjase saia pagaritega. Hommikukohviga turgutas Kiosk No. 1 barista.
Vaata fotosid üritusest allolevast galeriist!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!