Septembris lisandus Eesti sisekujundusmaastikule veebipood nordbyliving.ee, kust leiab disainmööblit, valgusteid, tekstiile ja koduaksessuaare. Lisaks põhjamaisele esteetikale keskendutakse ka vastutustundlikule tarbimisele. E-poe esilehel on “Jätkusuutlik valik” kategooria alla koondatud ümbertöödeldud klaasist joogi- ja sööginõud, puuvillast pleedid ja diivanipadjad ning taaskäideldud puidust mööbliesemed ja dekoratsioonid.
Samuti on veebipoe tegijad mõelnud uue toormaterjali ökoloogilise jalajälje peale. Näiteks on veebipoes esindatud puidust mööblitooted, mis kannavad FSC® serifitkaati. FSC® on ülemaailmne mittetulunduslik metsasertifitseerimise süsteem, mis edendab maailma metsade vastutustundlikku majandamist võideldes reguleerimata raie vastu ning et töölised saaksid õiglase kohtlemise ja tasu.
Nii ongi Nordby Living missiooniks on tuua ühe virtuaalse katuse alla kokku kaubamärke, mis keskenduvad loodust säästvale tootmisele, samas andmata järele ilusas disainis ja kõrges kvaliteedis.
Külasta uut veebipoodi aadressil www.nordbyliving.ee.
Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.
Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.
Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.
Marimekko kevadsuvise hooaja juhatavad sisse viited kevade esimestele puulehtedele ning looduse enda põhivärvidele. Hooaja arenedes süvenevad kergemate toonide, nagu pastelne kollane ja kreemjas valge, varjundid ja suvehooaja alguseks on kollektsiooniesemete värvid täies õies säravate kollaste, korallipunaste ja mururohelistena.
Kevad/suvi 2024 kollektsiooni peakangelane on muidugi Unikko, mis jõuab toodetele mitmes variatsioonis, alates miniatuursest kuni abstraktseni välja. Ikooniline muster on taasloodud täiesti uutes tõlgendustes, nii Piirto Unikko, Vesi Unikko kui ka noore disainer Antti Kekki kahe täiesti uue Unikkost inspireeritud mustri Siirto ja Seppel näol. Muidugi pakub uus hooaeg Marimekko fännidele teisigi hitt-mustreid – Annika Rimala Kukka, Maija Isola Melooni, Maija Louekari Alku ja Armi Ratia Tiiliskivi.
Maija Isola poolt 1964. aastal loodud Unikko mustri 60. aastapäeva tähistamiseks tutvustab Marimekko ka limiteeritud aastapäeva erikollektsiooni, mis on täis uusi meeleolukaid esemeid, sealhulgas Unikko-kujulisi taldikuid ja Unikko kaanega purke. Kõige suurematele Unikko entusiastidele esitleb Marimekko piiratud väljalaskega 8-liitrist Unikko kaussi, mida tuleb müüki ainult 60 tükki üle maailma. Kõik Unikko 60. aastapäeva tooted jõuavad müügile erimärgisega ja juubelipakendis.
Ei ole vähem oluline, et kõnealuse kollektsiooniga jätkab Marimekko orgaaniliste ja taaskasutatud materjalide kasutamist, vähendamaks niiöelda tavapäraste materjalide osakaalu oma kollektsioonides. Näiteks on Unikko kosmeetikakott ja padjapüür ning istmepadja kate valmistatud 100 protsenti taaskasutatud polüestrist ja vannitoodetes on 79 protsenti kogu kasutatavast puuvillast orgaaniline. Samuti on paljud kevad/suvi 2024 kodukollektsiooni tekstiilid trükitud pleegitamata kangale Marimekko enda tehases Helsingis. Kokku on täna Marimekko kodukollektsioonis kasutatavast puuvillast 42 protsenti ulatuses orgaaniline.
Tutvu Marimekko uue kevadsuvise kodukollektsiooniga galeriis!