H&Mi ,,Conscious Exclusive“ kollektsioonist leiab jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kaasaegseid esemeid nii argirõivastumiseks kui pidulikeks sündmusteks. Läbi aastate on ,,Conscious Exclusive“ andnud H&Mi disaineritele võimaluse eksperimenteerida uute, huvitavate ning jätkusuutlike materjalidega. Selleaastases kollektsioonis on kasutatud näiteks taaskasutuspolüestrit ja -polüamiidi, orgaanilist puuvilla, siidi ja lina, Tencel®-it ning Lyocel®-i. Uue materjalina on sellel aastal käiku võetud BIONIC®-polüester, mis on osaliselt valmistatud randadelt kogutud plastikjäätmetest ning osaliselt taaskasutusse saadetud joogipudelitest. Ürituse külalised said lisaks kollektsioonile nautida ka moeinstallatsiooni, mis demonstreeris õrna ja unenäolise BIONIC®-kleidi teekonda toormest kauni moeesemeni. Iga taolise plisseekleidi valmistamiseks kulub 89 standardsuuruses plastikpudelit.
,,Conscious Exclusive“ kollektsioonil on oluline roll H&Mi liikumises jätkusuutlikuma tuleviku suunas. Tänapäeval on kogu H&Mi tootevalikust 26% tehtud jätkusuutlikest materjalidest ja eesmärk on seda osa igal aastal kasvatada. H&M on püstitanud eesmärgid iga tootegrupi puhul, näiteks soovitakse kasutada 2020. aastal 100% mahus jätkusuutliku päritoluga puuvilla. Kõik see annab tunnistust H&Mi pühendumusest teha jätkusuutlik ja kvaliteetne mood kättesaadavaks võimalikult paljudele inimestele.
H&Mi ,,Conscious Exclusive“ kollektsiooni naiste- ja lasterõivad ning parfüümiõlid saabuvad Postimaja kauplusesse ning e-poodi müügile 20. aprillil. E-poest saab soetada lisaks ka meestekollektsiooni esemeid ning eksklusiivselt veebis müüdavaid disaine.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!