Nakuna Helsinki soomlastest omanikud Jaakko Veijola ja Anu Igoni jutustasid köitvaid lugusid viiest põhjamaisuse ja eksootika piirimail mängivast lõhnast ning hinnatud moelooja Lilli Jahilo oli iga parfüümi juurde kujundanud kauni rõivakomplekti.
Iga Nakuna lõhna taga on tugev idee või kontseptsioon, mille on parfüümiks vormistanud maailmakuulsad Givaudan’i parfümeerid. Yann Vasnier, Nadège Legarlantezec, Fernandez Jorge ja Olivier Pescheux on sõnaliste kavandite järgi loonud viis unikaalset parfüümi – Mittumaari (jaanipäev), Ralli (võidusõit), Iho (ihu), Avanto (jääauk) ning Musta (melanhoolia) – kõik need kannavad endas tunnetust maast, kus põhjamaine loodus, kultuur ja mentaliteet loovad suuri kontraste ning igatsust millegi sooja ja eksootilise järele. Nakuna Helsinki lõhnad tekitavad kirge reisida ning punuvad kokku poeetilise ja müstilise omaette maailma. Need toovad meid siia, kuid viivad ka ära.
„Iga parfüüm kannab endas midagi meie kultuurist, jutustab Soome lugu. Ja see lugu on originaalne, enneolematu. Soomlased on küllaltki omapärased, tugeva iseloomu ja arvamusega inimesed, kuigi jätavad üsna tagasihoidliku mulje. Seepärast pole midagi imestada, et mõned lõhnad on väga sügavad ja tugevad,“ rääkis Jaakko Veijola.
Möödunud sügisel sai Nakuna Helsinki ka väärika tunnustuse osaliseks – Ühendkuningriigi mittetulundusühing The Fragrance Foundation UK pärjas Nakuna Helsinki „Aasta uustulnuka“ auhinnaga. The Fragrance Foundation UK eesmärk on märgata ja tunnustada parfüümitööstuse tipptegijaid ja uusi tulijaid. Parfüümimaailmas on The Fragrance Foundationi tunnustus justkui Oscari võitmine filmitööstuses.
Vaata fotosid toimunud üritusest allolevas galeriis!
Olgu lisatud, et Nakuna Helsinki parfüümid on müügil Scandinavian Brandsi e-poes ja Kaubamajas.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!