Foto: Maison Beast

Maison Beast avas oma esimese showroom’i Eestis

Peale suurt rahvusvahelist edu New Yorgi ja Milano moenädalatel avas kodumaine tänavamoebränd Maison Beast Eestis oma esimese showroom’i. Showroom on koht, kus sünnib kogu brändi looming, alustades rõivaste ideedest ja lõigetest kuni loovmaterjalideni välja. Samal ajal toimib see ka esinduspoena, kus kliendid saavad loomingut sellele omases keskkonnas näha ja soetada.

Showroom avati eriüritusega, kuhu oli kutsutud pere ja sõbrad ning Maison Beast Entertainment artistid Arop ja Yasmyn. Üritusel esitleti esmakordselt dokumentaalfilmi “Maison Beast: New York State of Mind”, mis kajastab ausalt ja avatult brändi teekonda selle esimesele rahvusvahelisele moenädalale New Yorgis.

“See on osa meie brändi väärtustest – olla läbipaistev ja näidata kõigile, kuidas Maison Beast’i ehitame. Teiseks, ei näe tõenäoliselt paljud kodumaal, mis rahvusvahelistel moenädalatel tegelikult toimub. Seetõttu võtsimegi New Yorki kaasa videograafi, kes jäädvustas kohapeal kõik olulised hetked, et saaksime kogemust jagada oma pere, sõprade ja fännidega,” selgitas dokumentaalfilmi idee tagamaid brändi asutaja Mihail Burõhh.

Vaata fotosid avaüritusest galeriist!

Maison Beast’i showroom asub aadressil Tartu mnt 80d (Fahle maja) ja on avatud esmaspäevast reedeni.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Evelin Virnas

FOTOD: HANNES RÜÜTEL esitles Oiu sadamas ehtekollektsiooni

“Mõned kohad hiilivad hinge nii vaikselt, et sa ei pane tähelegi, kuidas nad sinusse jäävad. Oiu on üks neist.” Sestap esitleski moemärk HANNES RÜÜTEL oma esimest ehtekollektsiooni just Oiul – paigas, mis on brändi asutaja ja disaineri Hannes Rüüteli soojade ja nostalgiliste mälestuste pidepunkt.

Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma. 

“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.

Foto: Portail.ee

Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal  kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Andres Raudjalg

Kaubamajal valmis Lilli Jahiloga eriline kollektsioon


Kaubamaja 65. juubeli puhul valmis koostöös tunnustatud moedisaineri Lilli Jahiloga eksklusiivne minikollektsioon, mida esitleti Kaubamaja Naistemaailmas toimunud moeetendusel.

Kaubamaja ja moemaja Lilli Jahilo koostöö ei ole juhuslik. 2025. aastal tähistavad mõlemad olulist verstaposti: Kaubamaja saab 65-aastaseks ning Lilli Jahilo moebränd tähistab oma 15. tegevusaastat. Just neid kahte juubelit ühendades sündiski värske ja mänguline kollektsioon, mis toob Lilli Jahilo kauni mustrikunsti argiriietesse.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini toetaja ning tundus igati loomulik leida juubeliaastale väärikad koostööpartnerid just moedisaini valdkonnast. „Lilli Jahilo on disainer, kellega Kaubamajal on igati au ja rõõm koostööd teha, ning on eriti sümboolne, et mõlemad tähistame sel aastal ka juubelit. Selleks puhuks kokku saanud minikollektsioon esindab nii tänavamoelikku nooruslikku uljust kui ka ajaga kogutud julgust kanda asju täpselt nii, nagu igale inimesele endale sobib. Eriliseks juubelidetailiks ja sümboliks selles kollektsioonis on Kaubamaja oranž joon, mille leiab delikaatselt toodetelt. Nii on alati teada, et see oli ikooniliselt Kaubamaja juubelile pühendatud,“ rääkis Ratas.

Uus kollektsioon koosneb avaratest T-särkidest, pehmetest oversized pusadest ning esmakordselt ka beebibodidest. Kollektsioonis kasutatakse Lilli Jahilo „Art Collectionist“ tuntud graafilist käekirja – naivistliku joonega, kuid tugeva pintslitõmbega mustrid kohtuvad ajatu lõike ja monokroomse värvipaletiga. Must, valge ja hall saavad lisaks särtsu koketeerivast roosast. Tähistamaks Kaubamaja värskelt uuendatud Lastemaailma Tallinnas, valmisid beebibodid samade illustratsioonidega.

„Soovisin selleks eriliseks juubeliaastaks luua midagi nooruslikku ja kepsakat ning orgaanilisest puuvillast T-särkide ja pusade idee on mul õhus olnud juba mõnda aega. Kollektsiooni keskseks elemendiks on minu akvarelltehnikas loodud pintslitõmbed, mis esimest korda vormusid kangamustritesse juba kaheksa aastat tagasi. Ka tookord lansseerisime selle „Art Collectioni“ kollektsiooni Kaubamajas ja sel aastal saab ideearendus jätku kantavamate toodete näol. Tunnetan, et praegune aeg soosib mugavust ja pretensioonitust, mida need tänavamoe klassikud just pakuvad. Pintslitõmmetest on loodud täiesti uued motiivid, mis oma optimismi ja armastust täis tunnetusega loovad viiteid loodusele ning meie kõigi ainsale kodule, planeedile Maa,“ tutvustas moelooja Lilli Jahilo uue kollektsiooni tausta.

Minikollektsiooni loomist ja valmimist tähistati inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas, kus moesõpradel oli võimalus esmakordselt laval näha mõlema brändi juubeliteks loodud pusasid, T-särke ja beebibodisid. Disainer Lilli Jahilo jagas publikuga mõtteid oma loometee, kollektsiooni sünni ja koostöö tähenduse kohta. Johanna Eenma loodud moetenduse stilistika tõi lavale komplektid, mis ühendasid elegantselt värske juubeliloomingu ning kevadsuvised kollektsioonid.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Kaubamaja ja Lilli Jahilo minikollektsioon on müügil Tallinna ja Tartu Kaubamaja Naistemaailmas ning Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid