Karmeni sõnul on tema 100% Mulberry siidist tooted väärtuslikud ja sobivad hästi nendele naistele, kes hindavad puhkust, mugavust ja luksust. Ta on sügavalt veendunud, et kaunid, mugavad ja kvaliteetsed pidžaamad on rohkem kui lihtsalt rõivad. Kollektsioon ei ole loodud vaid magamistoa seinte vahele – siidriiete mugavust saab nautida ka kodust väljaspool, kombineerides pidžaamat ka kontsade või tennistega.
“Hea uni on osa enesehooldusest ning siidist magamismaskid loovad ideaalsed tingimused sügavaks ja taastavaks uneks, mis omakorda tagab hommikul hea enesetunde ja energia kogu päevaks, et olla parim versioon iseendast” räägib Karmen. Karmen on leidnud kollektsiooni loomisel inspiratsiooni nii vanadest Hollywoodi filmidest, mis pakuvad lõputult fantaasiarikkaid ideid, kui ka reisidest, mis tutvustavad uusi kultuure ja värvide maailma.
Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas lisab: „Kaubamaja on läbi ajaloo väärtustanud Eesti moekunsti ja toetanud igakülgselt Eesti disainerite loomingut. Tallinna ja Tartu Kaubamaja Naistemaailmas on ka selleks loodud täiesti eraldi Eesti moekunstnike piirkond. Karmen Pedaru omanimeline kaubamärk tundus meile äärmiselt põnev ja kuna soovisime seda ka laiemalt oma klientidele tutvustada, siis sel sügistalvisel moehooajal leiab kollektsiooni meie pop-up alalt Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas“.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Karmen Pedaru hüpikpood jääb Kaubamajas avatuks kuni 1. jaanuarini 2024.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!