Foto: Karmen Pedaru | Lilian Merila.

Karmen Pedaru avas Kaubamajas pop-up poe

Käesoleva nädala neljapäeval, 12. oktoobril avas Karmen Pedaru luksusliku peoga Kaubamaja 2. korruse Naistemaailmas omanimelise kaubamärgi pop-up poe.

Karmeni sõnul on tema 100% Mulberry siidist tooted väärtuslikud ja sobivad hästi nendele naistele, kes hindavad puhkust, mugavust ja luksust. Ta on sügavalt veendunud, et kaunid, mugavad ja kvaliteetsed pidžaamad on rohkem kui lihtsalt rõivad. Kollektsioon ei ole loodud vaid magamistoa seinte vahele – siidriiete mugavust saab nautida ka kodust väljaspool, kombineerides pidžaamat ka kontsade või tennistega.

“Hea uni on osa enesehooldusest ning siidist magamismaskid loovad ideaalsed tingimused sügavaks ja taastavaks uneks, mis omakorda tagab hommikul hea enesetunde ja energia kogu päevaks, et olla parim versioon iseendast” räägib Karmen. Karmen on leidnud kollektsiooni loomisel inspiratsiooni nii vanadest Hollywoodi filmidest, mis pakuvad lõputult fantaasiarikkaid ideid, kui ka reisidest, mis tutvustavad uusi kultuure ja värvide maailma.

Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas lisab: „Kaubamaja on läbi ajaloo väärtustanud Eesti moekunsti ja toetanud igakülgselt Eesti disainerite loomingut. Tallinna ja Tartu Kaubamaja Naistemaailmas on ka selleks loodud täiesti eraldi Eesti moekunstnike piirkond. Karmen Pedaru omanimeline kaubamärk tundus meile äärmiselt põnev ja kuna soovisime seda ka laiemalt oma klientidele tutvustada, siis sel sügistalvisel moehooajal leiab kollektsiooni meie pop-up alalt Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas“.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Karmen Pedaru hüpikpood jääb Kaubamajas avatuks kuni 1. jaanuarini 2024.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marleen Muhuste

GALERII: Kaubamajal valmis Sigrid Kuusega eksklusiivne ehtekollektsioon

Kaubamaja 65. juubeli puhul on ehtedisainer Sigrid Kuusk loonud kollektsiooni nimega “Timeline/Ajajoon”, mis on kui poeetiline austusavaldus ajale ja selle möödumisele. 4. septembril toimus sel puhul Kaubamajas pidulik sündmus, mis tõi kokku moe- ja disainihuvilised, avaliku elu tegelased ning pikaajalised Kaubamaja partnerid.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.

Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.

„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“

Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Evelin Virnas

FOTOD: HANNES RÜÜTEL esitles Oiu sadamas ehtekollektsiooni

“Mõned kohad hiilivad hinge nii vaikselt, et sa ei pane tähelegi, kuidas nad sinusse jäävad. Oiu on üks neist.” Sestap esitleski moemärk HANNES RÜÜTEL oma esimest ehtekollektsiooni just Oiul – paigas, mis on brändi asutaja ja disaineri Hannes Rüüteli soojade ja nostalgiliste mälestuste pidepunkt.

Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma. 

“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.

Foto: Portail.ee

Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal  kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid