Björk & Berries on Rootsi nahahooldussari ja parfüümimaja, mis kuulutab, et luksuslik ja tõhus ilurutiin võib olla ka keskkonnahoidlik. Björk & Berries parfüümimaja esindaja Christoffer Öhrman jagas üritusel köitvat ja kaasahaaravat lugu, mida see bränd ja tooted endas kannavad. Kõik Björk & Berries tooted on inspireeritud Rootsi metsikust loodusest – sügavrohelisest metsast, tumesinisest merest, valendavast lumest; värvilistest aastaaegadest, põhjala kultuurist ja heaolu-elustiilist. Nahahoolduses on põhiliseks toimeaineks orgaaniline kaseekstrakt, kaseõli, kaselehed ja kasepuu koor. ‘Björk’ tähendab rootsi keeles kaske ning toodetes kasutatakse ka mitmsesuguseid marjaekstrakte, millele viitab sõna ‘Berries’.
Björk & Berries kasvatab ise nii marju kui ka hooldab kasesalusid, kust korjatakse ökoloogiliselt sertifitseeritud saaduseid ja kasepuu komponente, et valmistada tõhusaid nahahooldustooteid. Valikus on niisutav ja vananemisvastane näohooldussari, keha- ja kätehooldustooted ja viis eksklusiivset parfüümi. Parfüümide lõhnad põhinevad Põhjamaade neljal aastaajal ja jätkuvad kehatoodetes. Brändi tõmbenumbriks lisaks parfüümidele on luksuslikud kätepesuseepide ja -kreemide komplektid. Kõik tooted on toodetud Rootsis vastavalt brändi Ecoluxury-kriteeriumitele – see tähendab tõestatud ja tõhusat kvaliteeti Rootsi loodusest. Olgu mainitud, et 99% Björk & Berries toodetest on vegan. Tooted on saadaval Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas ning veebikaubamajas loverte.com.
Vaata toimunud ürituse fotosid allolevas galeriis!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!