Foto: Meisi Volt

GALERII: Kodumaise ilubrändi D’DIFFERENCE luksuslik ilulõuna

Möödunud neljapäeval, 22. veebruaril kogunesid tuntud blogijad ja iluhuvilised Swissôteli presidendisviiti, et teha tutvust kodumaise luksuskosmeetikabrändiga D’DIFFERENCE ning brändi uue, spetsiaalselt #minemetsa kampaaniaks loodud tootega.

Kodumaise luksuskosmeetika lipulaev D’DIFFERENCE on unikaalne nahahooldusbränd, milles on ühendatud arstide ja teadlaste pikaajalised kogemused ja põhjalikud teadmised, looduslik tooraine ning modernne tehnoloogia. Tulemuseks on tooted, mida iseloomustavad võrratu tekstuur, hea imendumine ja väga tõhus toime ning mis ei sisalda parabeene, silikoone, PEG, SLS ja SLES ühendeid, mineraalõli ega värvaineid.

Suure loodussõbrana teeb D’DIFFERENCE nüüd kummarduse ka Eestimaa metsadele ning toob kampaania “MINE METSA Eesti disaineritega” raames turule dušikreemi, millega toetab kodumaa looduse jätkusuutlikkust – ostes #minemetsa raames ilmunud toote, soetad 2018. aastal ühe noore puu, mille Eesti disainerid sinu eest istutavad. Kampaaniat veab eest kodumaine moemärk New Vintage by Kriss ning projekti eesmärgiks on istutada vähemalt 8000 noort kuuske.

“Looduskosmeetika brändina on meil au ja meeldiv kohustus toetada loodust, metsa ja ilu,” sõnab D’DIFFERENCE’i esindaja Carmen Kibur. “Meie panus #minemetsa kapselkollektsiooni on dušikreem, mis oma imehea lõhna ja pärlroosa värviga on kõige meeldivam toode puugikontrolliks ning hästi lõhnava naha saavutamiseks.” Dušikreem on vabastatud tavapärasest pakendist ning kampaania raames tuleb see märtsikuus müügile paberkotis. Uus ja värskelt mõjuv pakend on kaunistatud #minemetsa sümboolika ja siltidega, millel on olemas info nii kampaania kui ka toote kohta. Dušikreem pakub uut, teistmoodi ja väga sensuaalset kogemust, mille saladuseks on taimeekstraktidel ning õlidel põhinev retsept. Tootes sisalduvad ained on sulfaadivabad ja looduslikku päritolu, et tekitada õrn ning kreemjas vaht, mis ei kuivata nahka. Dušikreem sisaldab D’DIFFERENCE’i nahahooldustoodete põhikomponenti HYDRESIA® emulsiooni ning tagab unikaalse, looduslikest õlidest ning Aloe vera ja Rosa Centifolia kroonlehtest saadud ekstraktide kombinatsiooniga rahustava toime igale nahatüübile.

D’DIFFERENCE’i tooted on saadaval nii veebiaadressil www.ddifference.com kui ka mitmetes kaubamajades ja ilupoodides, teiste seas Tallinna ja Tartu Kaubamajas.

Vaata ka galeriid toimunud üritusest!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Andres Paomees II

Solarise keskuse Da Vinci restoran avas uksed

Solaris keskuse 4. korrusel on endise kohvik Komeedi asemel uksed lahti teinud Da Vinci Ristorante & Cafeteria. Eelmisel nädalal tutvustas Da Vinci valitud külalistele hõrku itaaliapärast grill-menüüd ning viis nad ajaloolase Jaak Juske eestvedamisel Tallinna vanalinna ajaloolistest hoonetest inspireeritud mõtterännakule.

Da Vinci Ristorante & Cafeteria on Itaalia restoraniketi premium toidukoht, mille menüüst leiab lisaks Komeedi kunagistele klassikutele ja õhukestele pitsadele ka hõrgu söeahju grill-menüü. Koguni 80 protsenti restoranis kasutatavast toorainest on tarnitud otse Itaaliast, mida müüb ettevõtte Eestis edasi ka omanimelises e-poes.

Da Vinci restoraniketi teenindusjuhi Laura-Liis Timberg sõnul on Tallinna inimesed uue asukohaga restorani hästi üles leidnud. „Kõige populaarsemad külastusajad on nädalavahetused ja õhtupoolikud, mil jõuab meie juurde rohkelt teatri- ja kontserdikülastajaid ning koha kindlustamiseks on vaja laud kindlasti ette broneerida,“ soovitas ta.

Magusasõprade rõõmuks liitusid Da Vinci meeskonnaga ka Komeedi kohviku endised kondiitrid Laide Mäe ja Pille Selter, kes on toonud tagasi legendaarsed Komeedi hõrgud koogid ja küpsetised.

Solarise keskuse avara ja helge interjööriga Da Vinci Ristorante & Cafeteria sisekujunduse on loonud Ace of Space sisearhitekt Ines Haak, kes on ruumi kujunduses kasutanud rohkelt ka Eesti disainerite sisekujunduselemente. Parasjagu on renoveerimisel ka kunagine Komeedi katuseterrass, mis avatakse 750 ruutmeetri suurusel pinnal juba järgmisel suvel.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mai Grepp

Tiina Talumees: “Romantika ei ole kadunud!”

Trotsimaks juba mitmendat korda tagasi naasevat halli talveaega, toob moelooja Tiina Talumees värvid tagasi ellu, seda kevadise moekollektsiooniga “Paeonia”. 

Uus kollektsioon astus moelavale käevoleva nädala kolmapäeval, Lillepaviljoni roheluses, Johannes Sarapuu ja Andreas Lend tšellistiduo musitseerimise saatel. „Moeloome on alati olnud peegeldus maailmas toimuvast. Mis on õhus, mõjutab meeleolu ja prioriteetide seadmist. Mina otsustasin, et sel kevadel keeran kõik peapeale. Räägin lugu läbi naiseliku energia ja pehme ilu, nii nagu mina maailma näha tahaksin,“ sõnab Tiina otsustavalt. 

Tiina Talumehe kevadiselt helge kollektsioon on väljahüpe argisest tõsidusest ja pidevast enese tõestamise rattast. Kerge õhkõrn romantika oma hõrkmagusas lilleõie aroomis. „Pojeng on õnne ja armastuse ning heaolu sümbol ja tahtsin naistele meelde tuletada, et nad julgeksid olla naised. Et nad laseksid oma energial vabalt voolata ja tunneksid rõõmu lihtsatest väikestest asjadest,“ julgustab Tiina naisi ennast väljendama. 

Aeglase moe jätkusuutlikku maailmavaadet järgiv disainer on kollektsiooni loonud väga kaalutletud kangavalikute ning materjaliotsustega. Goldtime ja Tiina Talumehe koostööna valminud õrnroosad kvartsist ehtevormid täiustavad kollektsiooni terviklikkust ja lisavad läbimõeldud viimistletust.

Vaata kõnealuse kollektsiooni fotosid galeriist!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid