Foto: Andrea Rotenberg

Antoniuse moeetendus tõi Eesti Rahva Muuseumi värskeima ready-to-wear moe

Möödunud reedel, Estonian Fashion Festivali viimasel päeval, Antoniuse moeetenduse raames tutvustas seitse kodumaist disainerit enda uusimat ready-to-wear kollektsiooni, seda suursuguses Eesti Rahva Muuseumis. Värsket moeloomingut näitasid Oksana Tandit, Claudia Lepik, Adrikorn Artefacts, KÄT, Hertta, Siret Ott ning Anu Sirkas.

Antonius moeetenduse tegi sel aastal eriliseks visuaalne kontseptsioon, mis põimis omavahel filmi ning moekunsti. Formaat, milles kohtusid klassikaline moeetendus ja unenäoline moefilm, tõi vaatajani erakordse kogemuse Eesti nüüdisaja moekunsti paremikust. Etenduse juht Johanna Nurm soovis nihutada moe edastamise piire. „Antonius avab disaineri sisemaailma, tema stuudio, unistused ja unenäod – võimaldades igaühel avada oma sisepildi publikule läbi mitme meediumi koostöö,“ ütles Nurm. 

Moeetenduse juhatas sisse audiovisuaalne projekt “Antonius Rec. 1”, mis tõstis esile valdkonda tänasel päeval kujundavad loojad. Intervjuuvormis loodud lühifilmis vastavad olulistele küsimustele moeloojad, moefotograafid, ehtekunstnikud jt. Videoprojekti autori, Johanna Nurme sõnul vaatab “Rec. 1” tulevikku: “Tõime ühte filmi kokku kodumaised moemaastiku kujundajad ja võtmeisikud. Kui erinevalt tajume me head disaini ja mis on jätkusuutlikus disainis? Just seda tahtsime me moefestivali korraldajatena uurida.” Videoprojektis lõid kaasa Tanel Veenre, Stella Runnel, Oksana Tandit, Marit Ilison, Britt Samoson, Xenia Joost, Claudia Lepik, Riina Varol, Krõõt Tarkmeel, Britta Ratas, Felix Laasme ja Aljona Eesmaa. 

Vaata lummavaid fotonoppeid Antoniuse moeetendusest galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Kaubamaja
Foto: Rauno Liivand

FOTOD: Tallinna Kaubamaja ja Villeroy & Boch avasid pidulikult talvehooaja

12. novembril toimus Tallinna Kaubamajas pidulik talvehooaja avapidu, kus Villeroy & Boch esitles oma selleaastast jõulukollektsiooni “Polar Express”. Üritusele kogunes rohkelt külalisi – avaliku elu tegelased, tuntud sotsiaalmeediastaarid, Kaubamaja head koostööpartnerid ja suurimad fännid, et ühiselt tähistada jõuluaja algust.

Õhtut Kaubamaja Kodumaailmas juhtis särav Kristi-Pärn Valdoja, tuju hoidsid üleval DJ ELLIP ja saksofonist Indrek Varend. Kohal oli ka Villeroy Boch Põhja-Euroopa tegevjuht Carl Lejon, kes tutvustas lähemalt uut kollektsiooni, mis on inspireeritud põhjamaise talve helgusest, traditsioonilisest jõulusõbralikust elegantsist ja lapsemeelsest maagilisusest.

„Talvehooaja avamine on Kaubamajas alati eriline sündmus, mis toob majja soojust ja pidulikkust. Langeb saladuseloor meie jõuluvaateakendelt, mis kutsuvad peatuma ja unistama,” rääkis Kaubamaja AS turundusdirektor Britta Ratas. “Soovime pakkuda oma klientidele inspiratsiooni ja kõike vajalikku, et muuta see pime aeg helgeks – olgu selleks kingiideed, kodused kaunistused või väikesed rõõmud, mis hinge soojendavad.“

Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Barbed
Foto: Sofia Kriuk

barbed avas veebipoe ja esitles oma esimesest toodet

Möödunud laupäeval, 8. novembril tähistas barbed oma veebipoe avamist ning ka oma esimest toodet – bar/bed’i, mis on metalliktoonis satiinist valmistatud tepitud tekk. Privaatne avaüritus toimus brändi stuudios, tähistades olulist verstaposti barbedi teekonnas.

“bubbles and vibes” meeleolu täis õhtu tõi kokku brändi barbed sõbrad ja loomevaldkonna kolleegid, kes said bar/bed tekki kogeda spetsiaalselt kureeritud installatsiooni näol – seda esitleti nii voodikattes kui ka seinal eksponeerituna, rõhutades selle kahekordset olemust, samaaegselt funktsionaalne ja skulpturaalne. bar/bed’i piiratud kogus on nüüd saadaval ka veebilehel barbedproject.com.

Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!

barbed ise sai alguse loovstuudiona, mille fookuses on ruumikujundus ja ainulaadsete objektide loomine. Sisearhitekti ja lavakujundaja Veera Gontsugova loodud brändi tuntumate tööde hulka kuulub näiteks Sanga võileivabaar Tallinnas. Täna laiendab barbed oma visiooni, tuues disainifilosoofia laiema publikuni esemete kaudu, mis tõstavad igapäevased ruumid uuele tasemele. Hoia brändi tegemistel silma peal @barbedproject.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid