Eesti disainibränd WOH, mis on tuntud kodu ja elustiili aksessuaaride poolest, on enda kollektsiooni liitnud disainer Johanna Tammsalu loodud ainulaadse Nörk Rack nagisüsteemi. Tammsalu lõi Nörk Racki 2016. aastal, et tuua turule stabiilne nagi, mis suudaks kanda suurt koormust. Nörk Rack pärjati juba loomise aastal Tallinnas BRUNO auhinnaga parima tootedisaini eest inimese elukeskkonnas. See auhind tunnustas ainulaadse disainiga nagi, mis ammutas inspiratsiooni mägironimisest.
WOH brändi looja ja disainer Margot Vaaderpass rõõmustas Nörk Racki lisandumise üle WOH brändi portfelli: “Nörk Racki lisandumine on WOH brändi jaoks põnev samm edasi. See toob kaasa uue mõõtme meie tootevalikusse, mis rõhutab pühendumist kvaliteedile, funktsionaalsusele ja disainile. Oleme põnevil võimaluse üle tuua Nörk Racki innovatiivne ja praktiline lähenemine rohkemate kasutajateni ning jätkata meie klientide inspireerimist ja rõõmustamist.”
Johanna Tammsalu väljendas heameelt toote arengute kohta: “Nörk Rack on minu jaoks toode, mille funktsionaalsusesse ja väärtusesse ma endiselt täielikult usun. Mul on hea meel, et WOH näeb selle potentsiaali ning kavatseb seda veelgi laiemale kasutajaskonnale kättesaadavaks teha. Usun, et WOH suudab viia edasi kvaliteedi, ilu ja väärtused, mida ma alati Nörk Racki disainimisel silmas pidasin.”
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriist!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!