Kohtumine Lauraga Bicegoga toimus Viru Keskuse GRENARDI salongis, mis on just saanud värskenduse ja pakub klientidele ainulaadset privaatteeninduse tsooni. Kohtumisel jagas Laura oma unistust ehete kontseptsioonilisest revolutsioonist. Laura nägemuses peaksid juveelid sulama igaühe elustiili igasse tahku. Just see inspireerib kunstniku looma ehteid, mis muudavad oma kuju ja kohanduvad igaks elujuhtumiks, olles samal ajal eristuvad ja ülimalt kantavad, kerged ja mitmekülgsed. Iga NANISe teos on mõeldud tõlgendamiseks vastavalt iga naise maitsele, isiksusele ja olukorrale.
“Eesti naisi iseloomustab tagasihoidlik, aga meeldejääv ilu, millega sobib väga hästi kokku vaoshoitud, matt sära. Samuti on kohalikud naised väga moekad ehk just siin leiavad tähelepanu meie viimased transformer tooted, millest saab teha nii choker’i, kaelakee kui ka käevõru,” tutvustab uut NANISe kollektsiooni Laura Bicego, kelle sõnul olid valimatult kõik kohtumised põhjamaiste brändi austajatega meeldivad ja meeleolukad.
Itaalia Veneto piirkonnast pärit NANIS brändi allkiri on sellele iseloomulik graveerimistehnika, mis lisab kullale mati läike. NANIS pinnaviimistlus laseb valgusel tungida kulla pinnast sügavamale, kiirgates sooja sära üle iga detaili ja muutes selle ainulaadseks ning eriliseks. GRENARDI tegevjuhi Julia Šandra sõnul on nii kõrgete ehtemaailma staaride Eestisse jõudmine hea märk kohaliku turu küpsusest ja kasvanud ostujõust. “Oleme aastakümnete jooksul harjunud, et kullast ja vääriskividest loodud ehted on pigem klassikalise, traditsioonilise disainiga, kuid NANIS muudab seda mustrit. Brändile omane maitsekus toob meieni kulla ja vääriskivide kaasaegset ilu, mida paljud ei oskagi oodata. Meil on väga hea meel, et Eesti tarbijad on siin julged ja eesrindlikud,” lauses Šandra.
Vaata toimunud kohtumise fotosid galeriist!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!