H&Mi “Circular Design Story” on brändi neljas kollektsioon kontseptsiooni “H&M Innovation” alt, mis hõlmab temaatilisi erikollektsioone ning mis on loodud eesmärgiga edendada jätkusuutlike materjalide, tehnoloogiate ja tootmisprotsesside kasutamist. Antud kollektsioon tutvustab ka uut tööriista nimega Circulator, mis võimaldab H&Mi disainimeeskonnal luua disaine nii, et arvesse võetakse eseme kogu loomisprotsess, toote eeldatavast elueast materjali- ja disainistrateegiateni välja.
Kõnealuse kollektsiooni iga ese on loodud eesmärgiga maksimeerida rõiva kasutusiga ja ümbertöödeldavust. Esemed on mitmekülgsed ja mõeldud kandmiseks erineval moel: ülesuuruses bleiserjakki saab kanda nii jaki kui kleidina, rõivastele lisatud paelte abil saab enda keha järgi kohendada nii mantleid kui särke, pükse saab teha laiemaks tänu reguleeritavatele lukkudele ning ekstravagantne ballikleit on disainitud kahes tükis, et seda saaks kanda nii kleidi kui eraldi rõivaesemetena. Esemed tõstavad esile moetööstuse vastutuskohustuse – lisaks jätkusuutlikkusele rõivaste loomisprotsessis ja materjalikasutuses on H&Mi disainitiim seadnud fookuse ka esemete ümbertöödeldavusele, eesmärgiga pikendada maksimaalselt materjali ja detailide kasutusiga.
Sooneutraalsust rõhutav kollektsioon koosneb laiast valikust naiste-, meeste- ja unisex-rõivastest ning suursugustest aksessuaaridest. Selle jäädvustamisel lõid kaasa tuntud Eesti moe- ja mõjuisikud: Karolin Kuusik, Ženja Fokin, Liisi Eesmaa, Helene Vetik, Aljona Eesmaa, Rauno Stein, Liisa Kušnir, Nordika ja Vilita. Fotod jäädvustas Laura Nestor, meigi ja soengu eest hoolitses Erle Taklai.
Kae värvikat tulemust allolevast galeriist!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.