Foto: Johnny Dufort

Sõbralik kooseksisteerimise lugu

H&M on valmis saanud uue, kontseptsiooni „H&M Innovation“ alla kuuluva, loomasõbralikule moele pühendatud erikollektsiooni „Co-Exist Story“, mis on täies ulatuses saanud loomakaitseorganisatsiooni PETA (People for Ethical Treatment of Animals) heakskiidu. Naiste-, meeste- ja lasteriietest koosnev kollektsioon jõuab hm.com veebipoodi müügile juba neljapäeval, 4. novembril.

Kollektsiooni naiste- ja meesterõivad on loodud kaasaegsele linnakodanikule, kes armastab ühtaegu nii õhtuseid väljaskäimisi kui ka varahommikust loodusmatka. Trendikatest esemetest koosneva kollektsiooni taga on uuenduslikud materjalid, mis ei ole loomset päritolu ning on seejuures hangitud jätkusuutlikumatest allikatest. Innovaatilistest ja taimset päritolu materjalidest on kollektsioonis esindatud näiteks FLWRDWN™, mis asendab loomset päritolu vooderdusmaterjalid lilledest loodud tselluloosmaterjaliga, ning VEGEA™, mis on taimne alternatiiv õli baasil põhinevatele ja loomset päritolu nahkadele. Lisaks leiab kollektsioonist näiteks oversized-stiilis kreemja kunstkarusnahast mantli, mis on loodud ümbertöödeldud polüestrist, ning efektse, ECONYL®-segust valmistatud pika kootud narmaskleidi. Kollektsiooni jalatsite hulgast leiab kalamehesaabastest inspireeritud naistesaapad, mis on valmistatud Yulex® looduslikust kautšukist, ning mugavad meestesaapad FLWRDWN™-materjalist. 

Muide, kollektsiooni kuulub ka asutuse The Vegan Society poolt sertifitseeritud veganikosmeetika – punane ja tumelilla huulepulk ning värviline silmalainerikomplekt.

Tutvu H&Mi „Co-Exist Story“ erikollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid