Foto: H&M

Kartmatule muusale sügistalvine H&M Studio

H&M on avalikustanud oma tänavusügisese Studio erikollektsiooni fotod, milles kohtuvad kartmatu tänavastiil, suursugused volüümid, efektsed tekstuurid ja glamuurne mugavus. Uue ajastu kuningannadele suunatud kollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile juba 15. septembril.

H&M Studio seekordse sügistalvise kollektsiooni muusa on julge ja kartmatu, ta on seadnud endale eesmärgid ning ta ei pelga seisukohavõttu. Kuninglikkusest pakatavat kollektsiooni ehib grafiti stiilis kritseldus „Queendom“ ning mahlane värvipalett koosneb luksuslikust sinisest ja võimukast lillast, sekka särtsakat oranži ja rohelist ning tagasihoidlikku halli, musta ja kreemitoone. Kollektsiooni rõivad on loodud materjalidest nagu ümbertöödeldud polüester, orgaaniline puuvill ja ümbertöödeldud polüamiid, jalatsid aga VEGEA™ veganinahast ning ehted ümbertöödeldud messingist ja tsingist.

„Meie inspiratsiooniks oli kaasaegne naine, kes haarab juhtrolli igas situatsioonis hoolimata sellest, kas ta kannab peenetriibulist ülikonda või pitspesu. Soovisime luua mitmekülgsed tooted, mida saad stiliseerida vastavalt oma tujule. Need on julged rõivad kartmatule naisele,“ kommenteerib H&M Studio disainer Linda Wikell.

„Praegu tundub olevat just õige aeg üheks julgeks H&M Studio kollektsiooniks, mis on loodud selleks, et panna kandja tundma end kuningannana,“ sõnab H&Mi loovjuht Ann-Sofie Johansson ning lisab, et kuigi võtmesõnaks on jätkuvalt mugavus, siis kollektsiooni kartmatu ja enesekindel stiil viib selle uuele tasemele.

Muide, sügistalvise H&M Studio kollektsiooni lansseeringu raames leiab aset ka koostöö uuele ringile saadetud rõivastele suunatud veebiplatvormiga Sellpy, mis tegutseb enam kui kahekümnes Euroopa riigis, kaasa arvatud Eestis. Valitud nopped H&M Studio mahlasest moearhiivist on alates tänasest saadaval veebiaadressil: https://www.sellpy.com/store/curated/h-m-studio-store.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid