Suurejooneline „Circular Design Story“

Suurejooneline „Circular Design Story“

Foto: H&M

H&M andis täna teada oma uuest – kontseptsiooni „H&M Innovation“ värskeimast kollektsioonist „Circular Design Story“, mis ühendab jätkusuutlikkuse, suurejoonelise moe ja julge tulevikudisaini. Kollektsiooni kuulub lai valik ümbertöödeldud ja ümbertöödeldavaid tulevikumaterjale ning kehastab H&Mi pühendumust ringtootmisele. Sooneutraalsust rõhutav erikollektsioon „Circular Design Story“ jõuab hm.com-i müügile 9. detsembril.

„Circular Design Story“ on järjekorras neljas kollektsioon, mis kuulub tulevikudisainile ja materjaliuuendustele keskenduva kontseptsiooni „H&M Innovation“ alla. Kollektsioon on loodud neile, kes armastavad eksperimenteerida ja end kartmatult väljendada – seda kajastab ka kollektsiooni kampaania, mille on üles pildistanud fotograaf Rafael Pavarotti ning mis kannab nime „Vahetult enne peo algust“. Kampaania teemaks on peoks valmistumine, mida rikastab moearmastajatele omane optimism ja individuaalsus: kampaania meeleolu on juubeldav, glamuurne, värviküllane, poseeriv, tantsiv ja vabadust nautlev. Kollektsiooni loojateks on H&Mi disainitiim ühes tuntud stilisti Ib Kamaraga, kes lõi projektis kaasa loovnõustajana ning kandis ühtlasi hoolt kampaania stilistika eest.

Kollektsioon „Circular Design Story“ on loodud kasutades tööriista nimega Circulator, mis võimaldab H&Mi disainimeeskonnal luua disaine nii, et arvesse võetakse eseme kogu loomisprotsess, mille alla kuuluvad nii eseme eeldatav eluiga kui ka materjali- ja disainistrateegiad. Tööriista loojaks on H&M grupp ning selle funktsiooniks on toetada ettevõtte pühendumust ringdisainile ning aidata jõuda eesmärgini olla aastaks 2040 kliimapositiivne. H&M on seadnud sihiks, et brändi kõik tooted on aastaks 2025 loodud just selle tööriista abil.

Kae silmapaistvat kollektsiooni allolevas galeriis!

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid