Nimelt, nagu mitmed teisedki moemärgid, on ka COS valmistanud erilisemat laadi kollektsiooni uue aasta, täpsemalt peagi Hiina kalendri järgi algava tiigriaasta tähistamiseks.
COS ise ütleb, et tiigriaasta algusele pühendatud kollektsioon on modernne, but with a cosmopolitan twist. Nagu Hiina uusaastale kombeks, ei puudu valikust mahedamad punased toonid, kuid samasugust modernsust lisavad ka pehmed roosad ja rohekad aktsendid. Esemetest teevad ilma nii kudumid kui pükskostüümid, nii ülesuuruses sallid kui tänaseks juba COSi signatuuriks pürgivad käekotid.
Mitmed kõnealused esemed on COSis juba saadaval, seega tasub huvilistel seada sammud kas Rotermanni keskuses asuvasse esindusse või uudistada veebipoes cosstores.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.