“Pildistasime kollektsiooni naturaalses päikesevalguses eraklikul rannal. See tuletas meile meelde, millisel määral on inimesed ühenduses emakese Maaga. Tuule ja lainete tajutav energia sobis kokku surfivisuaaliga. Kollektsioon on lõbus ja sportlik, seega soovisime rõivaste mitmekesisuse demonstreerimiseks segada omavahel flirtivat esteetikat poisilike meeleoludega,” kirjeldab kampaaniafotode meeleolu stilist Ludivine Poiblanc.
Kollektsioonis endas kombineeritakse rohmakaid kudumeid sportlike ujumisrõivastega, avaraid ja mitmekülgseid kleite platvormkingadega ning narmendavate servadega rätsepakostüüme Lurex-kangast kihtidega. “Kollektsiooni muusaks on tulevikku suunatud pilguga vaba hing – ta surfab, ronib, uurib ja soovib kogeda uusi asju. Kollektsioon on samal ajal nii toores kui viimistletud. Naturaalselt narmendavad servad kohtuvad väljapeetud elementidega nagu näiteks läikivate metalldetailide ja futuristlike aksessuaaridega. Ka kollektsiooni kandmisvõimalusi iseloomustab vabadus – soovime, et meie kliendid tunnetaksid, et stilistikas on kõik võimalik,” lisab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Rõivaste värvid varieeruvad kirkast fuksiaroosast koobaltsinise ja mürkroheliseni. “Käisime inspiratsiooniretkel Gotlandi saarel, mille pinnas meenutab kohati kuumaastikku. Sealt saime idee tekstuuridest ja värvigammast. Käsitsi loodud mustrite baasiks olid ilmastiku poolt skulptuurideks tahutud kivid. Soovisin, et mustrid oleksid psühhedeelsed, seega lisasin neile elektrilise värvipaleti,” räägib H&Mi mustridisainer Moa Bartling.
Vaata kollektsiooni värskelt avaldatud kampaaniafotosid allolevast galeriist!
H&M Studio kevad/suvi 2020 kollektsioon jõuab müügile valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja H&Mi, ja e-poodi 20. veebruaril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.