Foto: H&M

Seiklushimulistele moearmastajatele H&M Studio

H&M jagas täna meiega oma värskeid H&M Studio SS21 erikollektsiooni fotosid, mis on loodud seiklushimulistele moearmastajatele. Kollektsioon „Treasure Forever“ teeb kummarduse mängulisele fantaasiamaailmale ja muinasjuttudele ning seab fookuse loomingulisele eneseväljendusele.

H&M Studio uus kollektsioon on lummatud maadeavastajate ja uljaste unistajate ajatust veetlusest ning stiilist, sisaldades nii pilkupüüdvaid rätseparõivaid kui ka värskeid trendinoote. „H&M Studio“ uusim moeassortii on suuremas osas loodud jätkusuutlikult hangitud materjalidest ning pakub moesõpradele silmapaistvaid võtmeesemeid nagu reljeefse mustriga kudumit, maani narmastega sametkleiti ja VEGEA™ veganinahast üle põlve pikkusega saapaid.  Kollektsiooni värvipalett on inspireeritud aaretest ja veealustest olenditest. Põhitoonide seast leiame julge neoonkollase ja koralloranži, mida omakorda tasakaalustavad neutraalsed must ja beež toon.

Vaata kollektsioon üle allolevast galeriist ning uudista ka kollektsiooni videot, mille esmaesitlus leidis aset virtuaalse Copenhagen Fashion Weeki ajal:

https://vimeo.com/506191333

H&M Studio tänavukevadine erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile 18. veebruaril.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mia Tohver

INGERi „mio amore“ on intiimne armastuslugu Itaaliast

Laulja ja laulukirjutaja INGER avaldas muusikavideo loole „mio amore“, mis viib vaatajad kaasa isiklikule ja visuaalselt lummavale reisile läbi Itaalia. Video ei ole klassikaline lavastatud muusikavideo, vaid pigem reisivideo stiilis visuaalne päevik, milles INGER jagab killukesi oma Itaalia käikudest.

Kaamera ees on INGER ja tema kaaslane Karmen, kelle omavaheline aus ja loomulik side loob videole intiimse ja siira meeleolu. „Me oleme igal reisil filminud oma hetki, ilma otsese plaanita. Hiljem, kui kirjutasin nendest reisidest loo, siis teadsin, et need mälestused ja emotsioonid haakuvad sellega ideaalselt,“ sõnas INGER.

„mio amore“ (itaalia keeles minu armastus) ühendab endas INGERile omase indie-popi kõla, soojad harmooniad ja kerge Vahemere meeleolu. Lugu on ühtaegu tantsuline ja tundeline ning sobib nii autosõiduks päikeseloojangul kui ka nostalgiliseks tagasivaateks suvele. „See on rohkemat kui muusikavideo, see on mälestus, mida ma tahtsin jagada. Usun, et igaüks, kes on kunagi armastanud või armastust oodanud, leiab sellest killukese iseennast,“ võtab INGER kokku.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid