Foto: Rasmus Kooskora

Nora Isle tähistas Kaubamajja jõudmist meeleoluka üritusega

Kolm aastat tagasi disainer Mariann Saare loodud Eesti rõivabränd Nora Isle on tuntud oma julgete lõigete ja efektsete kangaste poolest, tuues igasse päeva killukese glamuuri ja sära. Nüüd on brändi kollektsioon esimest korda kättesaadav ka Kaubamaja klientidele.

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja olnud alati kodumaise disaini suur austaja ning pakkunud kasvulava paljudele Eesti moebrändidele. „Meilt oodatakse, et leiaksime ja tooksime klientideni midagi erilist – nii unikaalseid rõivaid argihetkedeks kui ka silmapaistvaid komplekte pidulikeks sündmusteks. Nora Isle’i kollektsioon täidab need kriteeriumid suurepäraselt ega jäta ilmselt ühtegi naisterahvast külmaks. Soovime brändile säravat müügiedu!“ sõnas Ratas.

„Olen ülimalt õnnelik ja tänulik koostöö üle Kaubamajaga. See, et mu bränd on esindatud Tallinna Kaubamajas, kinnitab, et teen õiget asja, ning olen elevil, et järjest rohkem naisi avastab Nora Isle’i. Loodan, et saan oma loominguga lisada nende ellu killukese sära!“ räägib Mariann Saar.

Lisaks edule kohalikul turul on Nora Isle jõudnud ka New Yorki, kus see pälvis positiivset kajastust rahvusvahelises meedias. Brändi DNA keskmes on klassikalised lõiked, mis on ühendatud efektsete, pilkupüüdvate kangastega. Läbipaistvus on oluline element, mida kombineeritakse nii pükste, jakkide kui ka kleitidega ning Nora Isle on tõestanud, et litrid ja pärlid ei ole vaid pühadehooajaks – naised soovivad aasta ringi silma paista ning tunda end erilisena.

Brändi saabumist Kaubamajja tähistati meeleoluka üritusega, kus moesõpradel oli võimalus tutvuda Nora Isle’i tänaseks brändi signatuuriks saanud sädelevate kangastega ja ikoonistaatusesse tõusnud toodetega, aga ka värskete kevadiste mudelite ja värvidega. Õhtut juhtis Rahel ning brändi looja ja disainer Mariann Saar jagas lugusid brändi sünnist ja tutvustas müügile saabunud kollektsiooni.

Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!

Nora Isle’i tooted on saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ning Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

VAATA, kes väisasid aasta oodatuimat moeetendust

Margot Robbie, Tilda Swinton, Pedro Pascal, Penélope Cruz, Vanessa Paradis, Jennie ja saadikuna naasenud Nicole Kidman – need on vaid mõned nimed kuulsustest, kes seadsid esmaspäeva õhtul sammud Pariisi Grand Palais’ poole, et oma silmadega olla tunnistajaks Matthieu Blazy debüüdile CHANELi moemaja loovjuhina.

Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!

Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Aveliina Kaasik

Näojõusaal What the Face avas Tartu stuudio

Eestis ainulaadne näojõusaal What the Face tähistas möödunud nädala reedel oma teist sünnipäeva ja Tartu stuudio avamist meeldejääva päevaga, kuhu kogunesid mitmed tuntud Eesti mõjuisikud ja artistid, sealhulgas Getter Jaani, villemdrillem, An-Marlen ja INGER. 

Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.

What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“

What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.

Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema„Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.

Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid