Voodipesukomplektid on Liisile omaselt julge värvigammaga, olles justkui täpp i-le, kui vaadelda praeguseid kodusisustustrende, mis eemalduvad minimalismist ning asenduvad isikupära ning värviga. Mustreid luues oli Liisi eesmärgiks midagi, mis kannaks positiivsust, et need oleksid julged ja hästi elusad. Hetkega teadis ta värve, mida soovib voodipesu luues kasutada – soojad roosad ja päikeseküllased kollased, vastukaaluks helged sinised ja türkiisid, sekka väike magusroosa laik. „Unepöörised, päikesetõus, 1960ndate gruuv, Pantone, Olav Ehala „Päikeseratas“, supersümmeetrilisus, unetabletid, liikuv, korduv, lainetav, dünaamiline…“ loetleb Liisi hoogsalt märksõnu, mis seostusid uue PAI disainerkollektsiooniga.
Komplektid said nimeks Päikesepööris ja Unerohi, mõlemasse on Liisi põiminud piisavalt psühhedeeliat, kergust ja keerukust. Kumma aga Liisi endale koju viib? „Ikka Päikesepöörise,“ tõdeb ta. „Olen päikese soonel. See on piisavalt naiivne ja peegeldab elu helgemat poolt, kandes mind mõnusasse unelainesse.“ Unerohi on see-eest natuke rahustavam, kerge halogeense, isegi vibreeriva efektiga. „Üheks märksõnaks, mille ma välja tõin, olid unetabletid. Olen nendega pahuksis olnud ja mõtlesin, et tahaks pillide asemel hoopis sellist uinutavat tekki, mille tõmbad peale ja jääd kohe magama,“ kirjeldab kunstnik oma loomingut.
Esimene PAI disainervoodipesu kollektsioon sündis Eesti Vabariigi 100. sünnipäevaks. Nüüdseks on sellest saanud ilus traditsioon, kus igal aastal valmib uus disainervoodipesu koostöös kohaliku disaineri või kunstnikuga. Ülimalt mõnusad puuvillasatiinist voodipesud valmivad Portugalis väikeses tehases. Kogused on alati limiteeritud, et tagada toote kvaliteet ning eksklusiivsus.
Limiteeritud disainervoodipesud on sellest nädalast saadaval vaid Tallinna ja Tartu Kaubamajas ning Kaubamaja e-poes.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!