Sügishubasel üritusel andis Lartusi uus ärisuuna juht Edvard Mihkelsaar ülevaate NORR11, 101Copenhageni ja Audo Copenhageni uudistest. “Lartusi sügis on täis põnevaid muutusi ja uuendusi. Teravam silm on kindlasti juba märganud, et seni peamiselt sisustusaksessuaaridele, kodutekstiilidele ning köögi- ja vannitoatoodetele keskendunud Lartusist on sirgunud omanäoline sisustuskaubamaja,” tutvustas Mihkelsaar. “Sellest sügisest on meie valikus esindatud märkimisväärne valik disainmööblit. Eriti hea meel on meie katuse all tervitada Taani kaubamärki NORR11. Nende disaini pilkupüüdvad vormid on pälvinud disainifännide poolehoiu kogu maailmas, kuna on ajendatud uudishimust ja valmisolekust vaidlustada tavapärast mõtlemist, eelistades alati esteetiliselt nauditavat mugavust ja funktsionaalsust. Samuti oleme nüüdsest ka valmis ja võimelised osalema avalike ruumide sisustamisel ja seda turu kõrgeima taseme tooteportfelliga.”
Üritusel oli kohal ka kaubamärgi Valerie Objects esindaja Nina Tommila, kes tutvustas brändi uusi tooteid. Samuti rääkis florist Katrin Koljak biofiilsest disainist kui uuest mõtteviisist ning õpetas, kuidas sobitada unikaalseid kuivtaimi erinevate disainvaaside ning miljöödega.
Vaata fotosid toiminud üritusest galeriis!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!