Kaubamaja ja moemaja Lilli Jahilo koostöö ei ole juhuslik. 2025. aastal tähistavad mõlemad olulist verstaposti: Kaubamaja saab 65-aastaseks ning Lilli Jahilo moebränd tähistab oma 15. tegevusaastat. Just neid kahte juubelit ühendades sündiski värske ja mänguline kollektsioon, mis toob Lilli Jahilo kauni mustrikunsti argiriietesse.
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini toetaja ning tundus igati loomulik leida juubeliaastale väärikad koostööpartnerid just moedisaini valdkonnast. „Lilli Jahilo on disainer, kellega Kaubamajal on igati au ja rõõm koostööd teha, ning on eriti sümboolne, et mõlemad tähistame sel aastal ka juubelit. Selleks puhuks kokku saanud minikollektsioon esindab nii tänavamoelikku nooruslikku uljust kui ka ajaga kogutud julgust kanda asju täpselt nii, nagu igale inimesele endale sobib. Eriliseks juubelidetailiks ja sümboliks selles kollektsioonis on Kaubamaja oranž joon, mille leiab delikaatselt toodetelt. Nii on alati teada, et see oli ikooniliselt Kaubamaja juubelile pühendatud,“ rääkis Ratas.
Uus kollektsioon koosneb avaratest T-särkidest, pehmetest oversized pusadest ning esmakordselt ka beebibodidest. Kollektsioonis kasutatakse Lilli Jahilo „Art Collectionist“ tuntud graafilist käekirja – naivistliku joonega, kuid tugeva pintslitõmbega mustrid kohtuvad ajatu lõike ja monokroomse värvipaletiga. Must, valge ja hall saavad lisaks särtsu koketeerivast roosast. Tähistamaks Kaubamaja värskelt uuendatud Lastemaailma Tallinnas, valmisid beebibodid samade illustratsioonidega.

„Soovisin selleks eriliseks juubeliaastaks luua midagi nooruslikku ja kepsakat ning orgaanilisest puuvillast T-särkide ja pusade idee on mul õhus olnud juba mõnda aega. Kollektsiooni keskseks elemendiks on minu akvarelltehnikas loodud pintslitõmbed, mis esimest korda vormusid kangamustritesse juba kaheksa aastat tagasi. Ka tookord lansseerisime selle „Art Collectioni“ kollektsiooni Kaubamajas ja sel aastal saab ideearendus jätku kantavamate toodete näol. Tunnetan, et praegune aeg soosib mugavust ja pretensioonitust, mida need tänavamoe klassikud just pakuvad. Pintslitõmmetest on loodud täiesti uued motiivid, mis oma optimismi ja armastust täis tunnetusega loovad viiteid loodusele ning meie kõigi ainsale kodule, planeedile Maa,“ tutvustas moelooja Lilli Jahilo uue kollektsiooni tausta.
Minikollektsiooni loomist ja valmimist tähistati inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas, kus moesõpradel oli võimalus esmakordselt laval näha mõlema brändi juubeliteks loodud pusasid, T-särke ja beebibodisid. Disainer Lilli Jahilo jagas publikuga mõtteid oma loometee, kollektsiooni sünni ja koostöö tähenduse kohta. Johanna Eenma loodud moetenduse stilistika tõi lavale komplektid, mis ühendasid elegantselt värske juubeliloomingu ning kevadsuvised kollektsioonid.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Kaubamaja ja Lilli Jahilo minikollektsioon on müügil Tallinna ja Tartu Kaubamaja Naistemaailmas ning Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee.
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!