Foto: nemesisbabe.dk

Kahekordne Taani aasta blogija, kes ei oska kanda musta

Nemesis Babe ehk Marie Myrhøj Jensen on üks Taani tuntumaid blogijaid ning kahekordne Taani aasta blogija tiitli võitja. Olen jälginud tema tegemisi juba mitu aastat ning selle ajaga loonud naisega ka teatud kirjasõpruse. Seega, kui Portaili küsitlusest selgus, et päris paljud lugejad igatsevad rohkem inspireerivaid intervjuusid, teadsin kohe, et pean Marie maailma teieni tooma!

Ehk räägiksid endast veidi lähemalt – mina sind juba tunnen, aga mida võiksid sinust teada meie lugejad? Mis on sinu kirg ja milline on sinu stiil?

Minu nimi on Marie, olen 25-aastane taanlanna, õpin visuaalset kommunikatsiooni ja töötan moeblogijana. Lisaks tegelen loovjuhtimise, fotograafia ja modellitööga ning sel suvel produtseerisin moelavastuse Kopenhaageni moenädalal.

Minu kireks on luua asju, mis väljendavad end minu isikliku visuaalse nägemuse kaudu. Olla loominguline, ekspressiivne ja värviküllane. Juba lapsena tahtsin töötada moevallas ja armastasin kostüümidega mängimist, väljendasin end omaenda välimuse kaudu.

Minu stilistiline eelistus on mitte liialt peenutsev. Arvan, et võid kanda, mida iganes tahad ja mis sind õnnelikuks teeb. Armastan värve ja isegi kui olen püüdlikult katsetanud üleni mustas toonis komplekti kokku panemisega, pole see mul õnnestunud. Lihtsalt ei tekkinud head enesetunnet. Seega arvangi, et hea stiil on see, mis paneb sind end hästi tundma, mitte see, mida mood dikteerib, muidu oleks lihtsalt igav.

Kirjelda Taani blogijate seltskonda? Mis on hetkel kõige trendikam blogimissuund ja kuidas sellesse sobitud?

Enamasti on Taani blogijateks elustiiliblogijad, kes riietuvad lakooniliselt ja masside jaoks arusaadavalt, lihtsalt nagu tavalised inimesed. Sobitumise osas küsid õigesti, sest ega ma väga ei sobitu küll. Ent kuna värvid on taas kord popiks muutumas, siis näen inimesi kaasa tulemas ning tavapärasele scandi look’ile käega löömas. Kui aus olla, ei jälgi ma eriti seda, mida teised blogijad teevad, sest ei taha kogemata saada stiilimõjutusi, mis ei tulene minu enda isiklikest tunnetest. Seda aga, milline see Taani tänavastiil tänapäeval on, on keeruline sõnastada, sest viimasel ajal on suundi väga palju juurde tekkinud. Järsku näen tänavatel lillelisi kleidikesi, Ganni stiilis vanaemasviitreid – mood muutub hetkega ja koos sellega ka tänavapilt. Seega on raske skandinaavia stiili domineerivatele suundadele osutada.

Milliste kaubamärkidega teed meelsasti koostööd ja miks? Kuidas üldse valid, kellega koostööd teha, kellega mitte?

Olen teinud päris palju koostööd Rootsi kaubamärgiga Monki: armastan selle stiili, kaubamärgi esindajad on ülimalt meeldivad inimesed, riided on omadustelt sellised, et ostan neid endale ise ka ning näen neis peegeldumas oma esteetikat ja maailmavaadet. Samuti austan Monki feministlikku ja kogukonnapõhist turundust. Aga muidu töötan brändidega, mis mulle endale meeldivad, 7 aasta jooksul olen lugematul hulgal öelnud „EI” ja, vastupidi, teinud koostööd ka täitsa tasuta. Reegliks ongi teha koostööd kaubamärkidega, mida ma ise ostaksin, olenemata blogimisest.

Kuidas sai sinust Taani aasta blogija ja üks suurimaid moemõjutajaid? Kas teekond tuntuseni oli keerukas ja ehk oskad anda algajatele nõu?

Loovtööstuses pole ükski teekond kerge. Arvan, et minu isiklik äratuntav kirev stiil oli kindel eelis, kuna paistsin teiste seast silma. Nagu paljud inimesed maailmas enne mind on ka rääkinud, selleks, et kuhugi jõuda, peab olema väga pühendunud, kulutama väga palju aega ja alati oma ideedele kindlaks jääma. Kui suhtud tehtavasse kireta, ei vii need tegevused kuhugi. Näpunäitena noortele blogijatele – pange tähele, et teil oleks midagi erilist sellele valdkonnale pakkuda. Blogige ainult siis, kui ei suuda ilma blogimiseta elada ja kui tunnete, et teil on näidata ja öelda midagi, mida mujalt lihtsalt ei leia. Pole mõtet olla blogija blogimise pärast, tehke midagi huvitavat. Ma näen nii palju uusi blogijaid ja instagrammijaid, kelle puhul tundub, et teemaga tegeletakse kõigest antud ametinime tõttu – nii ei soovitaks küll tegutseda. Aga kui te siiski otsustate blogida, siis tehke seda lustiga!

Kirjelda meile oma tavalist päeva.

Kuna ma õpin, siis igapäevaselt käin kindlasti ülikoolis. Pärast kooli saan ehk kokku mõne sõbra või blogijaga, kellega pildistada mõned fotoseeriad, või siis lähen koju ja toimetan arvutis kollaažide kallal. Vabal ajal laulan kooris, tegelen krokii kunstiga ja veinitan sõpradega. Hoian oma loovust vormis. Oih, muidugi päris palju vahin tõsielusarju ka.

Olen täheldanud, et oled Tinderi kohtingute teemadel väga avatud. Kuidas tekkis idee näidata sotsiaalmeedias oma kohtinguriietusi?

Tinderi kohtingutel olen käinud tõesti palju. Arutasin kord sõpradega, kas peaks oma date-stiili ka jälgijatega jagama ning otsustasin selle teemaga edasi minna. Inimesed armastavad veidrate, piinlike ja naljakate kohtingute lugusid, seega ma ei kahelnud, et selline teema pakuks lugejatele huvi. Niisiis tekitasin tavaliste outfit-postituste kõrvale Tinderi outfit’id. Tegu on ju siiski moeblogiga ja kohtingul käimine on oluline osa elust ja stiilivalikutest. Miks mitte ausalt arutleda selle üle, kuidas kohtinguks riideid valida, kuidas ennast esitleda – ma arvan, et see on põnev teema.

Sinu Nemesis Babe signatuur-jumestus on puhas jume ja erkpunane huul, kuidas sa selleni jõudsid? Tahaksin teada ka maailma parima huulepuna soovitust.

Ausõna, ma pole ise sellele mõelnudki! Mulle lihtsalt tundub, et mulle täiega sobib värvitud huul, aga muidu üritan mitte meikida. Sest ma ei taha hommikuti kulutada aega enda sättimisele ja õhtuti omakorda meigi mahavõtmisele. Viimati, kui ripsmeid värvisin, olin enne magama minekut enda peale maruvihane, ripsmetušši maha võtta on ikka palju tülikam, kui lihtsalt suu puhtaks pesta. Mu lemmikhuulepuna on kauapüsiv KIKO, see ei määri riideid ja kannatab ka puudutamist, püsib peal terve päeva!

Milline on olnud su kõigi aegade populaarseim blogipostitus?

Tihtilugu ongi mu kõige isiklikumad postitused ka kõige populaarsemad. Lugejad tahavad teada just neid personaalseid lugusid inimestest, keda jälgivad. Alati, kui kirjutan sügavamaid, isiklikumaid postitusi, on lugejad sabinas. Seda vast seetõttu, et me seostame end tihti inimestega, kellel sotsiaalmeedias silma peal hoiame, ja kui neil inimestel on samasugused elulised mured, tekitab see lugejais teatud rahulolu.

Ja lõpetuseks, kui kellelegi juba sinu stiil meeldib, siis keda veel soovitaksid Instagramis jälgida?

Hahaa! Ikka mind võiks jälgida. Samuti soovitaksin oma sõbrannat Mathildet (@myrainbowfeeling), vinget fotograafi Zuzanat (@sjuloves) ning minu toredat stilistist sõpra Ceciliet (@cecilielindegaard)!

Nemesis Babe blogi asub aadressil nemesisbabe.dk, Instagramist leiab Marie @nemesisbabe kasutaja alt.

SaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Nanushka

Saagem tuttavaks Nanushka Sandra Sándoriga

2005. aastal Budapestist alguse saanud Nanushka on viimastel aastatel tõusnud üheks rahvusvahelise moemaailma silmapaistvamaks tegijaks – seda tänu nii esteetiliselt kaunile disainile kui ka eetilisele ja läbipaistvale tegutsemisele.

Nanushka brändi süda ja hing on Sandra Sándor – disainer, kelle isiklik stiilitunnetus ja arusaam moest on algusest peale kujundanud Nanushka ainulaadset käekirjat. Tema eestvedamisel on Nanushka kujunenud mitte ainult rahvusvaheliselt tunnustatud moemajaks, mis meisterlikult ühendab kaasaegse minimalismi ja funktsionaalse elegantsi, vaid ka populaarseks valikuks neile, kes peavad oluliseks jätkusuutlikkust, kohalikku tootmist ja kestlike valikuid.

Selle valguses, võib tulla üllatusena, et jätkusuutlikkus polnud brändi asutamisel selle esmane põhimõte. Kui algusaastatel oli asutaja jaoks palju olulisem luua ilu ilma kompromissideta, siis tänaseks on just jätkusuutlikkusest saanud Nanushka keskne väärtus. Moemaanide seas vaat et kultuslikuks saanud „võipehme“ vegan-nahk on tõestus brändi soovist pakkuda eetilisemat alternatiivi ehtsale nahale. Lisaks sellele valmivad kollektsioonid üha enam taaskasutatud ja jälgitava päritoluga materjalidest, sealhulgas Nanushka enda laojääkidest. Samal ajal arendab bränd ka omaenda materjale, et vähendada sõltuvust teistest tootjatest. 

Seega, Nanushka jaoks tähendab jätkusuutlikkus pidevat liikumist paremate valikute poole – kompromissitu esteetika kõrval. Sandra Sándor jagab rõõmuga, kuidas see on kujundanud nii tema enda kui ka tema brändi teekonda.

Sandra, mis inspireeris sind looma oma moebrändi?

Ma õppisin moedisaini Londonis ja pärast lõpetamist tundsin tugevat soovi luua oma kollektsioon ja alustada isikliku moemärgiga. Otsustasin mitte liituda mõne suure moemajaga, vaid naasta Budapesti – ja just nii sündis 2005. aastal Nanushka. Mul oli väga vedanud, et sain suure osa oma noorusest veeta ema lastemoe äri keskel – seetõttu ei tundunud moevaldkonnas iseseisvalt alustamine liiga hirmutav. Ema oli mulle tohutuks toeks ateljee käivitamisel – tänu tema sidemetele rätsepate, kohalike käsitööliste ja tarnijatega sai kõik hoo sisse. Olen talle selle hindamatu abi eest ääretult tänulik. Tagantjärele vaadates oli see kindlasti julge otsus, eriti arvestades, et otsustasin moebrändi üles ehitada väljaspool suuri Euroopa moepealinnu.

Sandra Sándor.

Kas sa mäletad esimest rõivast, mille Nanushka nime all disainisid?

Ma ei mäleta täpselt, milline oli see rõivaese, kuid mäletan, et minu esimene kollektsioon oli inspireeritud Bauhausi liikumisest ja ühest nende olulisemast põhimõttest – „vorm järgib funktsiooni“. Sellest saigi üks Nanushka põhiväärtustest ja minu jaoks oluline disainiprintsiip. Algusest peale on mulle olnud tähtis luua rõivaid, mis pole mitte ainult ilusad, vaid ka funktsionaalsed ja mugavad. Rõivad peaksid kandjat tõstma, mitte piirama – usun, et inimene näeb kõige kaunim ja enesekindlam välja siis, kui tal on mugav olla.

Kui peaksid kirjeldama Nanushka naist (või meest) kolme sõnaga, siis millised need oleksid?

Nad on uudishimulikud, teadlikud ja kaasaegsed.

Moemaailm on pidevas muutumises – kas tunned vahel survet selle tempoga kaasas käia ?

Minu disainikeel peegeldab eluviisi, mida juhivad intuitsioon ja oskus näha ilu ebatäiuslikkuses. Ma ei tunne vajadust joosta trendide sabas ega luua midagi pelgalt seetõttu, et see on hetkel moes. Nanushka eesmärk on luua elegantne ja kaasaegne garderoob, mis põhineb teadlikult kujundatud esteetikal. Me ühendame puhta disaini ja teadliku loovuse, pakkudes peenetundelist ja läbimõeldud lähenemist, mida inspireerivad rännakud, innovatsioon ja austus traditsioonide vastu.

Kuidas sünnib üks Nanushka kollektsioon – kust algab idee ja kuidas saab sellest kangas ja vorm?

Kollektsiooni loomise juures on imeline see, et inspiratsiooni võib ammutada sõna otseses mõttes kõikjalt. See võib alguse saada hoone arhitektuurist, mõnest raamatu või filmi karakterist või ka millestki nii lihtsast nagu jalutuskäik looduses koos isaga – just nii sündis meie pre-fall 2025 kollektsioon „Stop to Smell the Roses“. Inspiratsioon on kõikjal meie ümber. Tõeline maagia peitub aga selles, kuidas üks tunne muudetakse millekski füüsiliseks – läbi värvide, tekstuuride ja kontuuride. Minu jaoks on suurim tähendus selles, kui ideest saab midagi, mida saab kanda, puudutada ja kogeda. Just see annabki minu tööle nii sügava mõtte.

Nanushka on nüüd jõudnud ka Eestisse. Kas sinu arvates on Kesk-Euroopa ja Balti disainil ühine esteetiline või kultuuriline tunnetus?

Jah, Kesk-Euroopa ja Balti disaini seob sageli minimalistlik ja funktsionaalne esteetika, mis tugineb sügavale looduse, käsitöö ja pärandi väärtustamisele. Meid ühendab vaikne elegants ja mõtestatus.

Mida võivad Eesti moesõbrad oodata Nanushka tänavusest sügiskollektsioonist?

Sügis-talv 2025 kollektsioon on austusavaldus Nanushka naise arenguloole – talle, kes on koos minuga ja meie brändi kogukonnaga aastate jooksul kasvanud ja küpsenud. Inspiratsiooni olen ammutanud nende naiste vaoshoitud, ent kindlast enesekindlusest – nad on eneseteadlikud, tugevad ja valmis astuma oma elu järgmisesse peatükki.

Kas on mõni konkreetne rõivaese sügiskollektsioonist, mis sind isiklikult kõige rohkem kõnetab?

Mind paelub väga see, kuidas paper jersey’d on hakanud kujundama rätsepatööd – luues enesekindlaid ja iseloomuga vorme. Tugevad õlad ja hoolikalt viimistletud ülerõivad toovad tähelepanu klassikalistele vormidele, ja mulle meeldib, kuidas need rõivad tasakaalustavad teineteist – sportlik kohtub elegantsiga, käsitöö kohtub kaasajaga. See kollektsioon tundub olevat ehe kokkuvõte kõigest sellest, mille eest Nanushka seisab.

Nanushka tähistab sel aastal oma 20. sünnipäeva. Tagasi vaadates – milline hetk või otsus muutis sinu arvates brändi jaoks kõike?

Aastate jooksul on olnud palju erakordseid hetki – mõni neist isiklikum, mõni aga oluline verstapost brändi teekonnal. Kõigi nende hetkede nägemine ühes ajajoonel, mille panime kokku 20. aastapäeva tähistamiseks, on olnud väga liigutav. Endiselt on suur väljakutse saavutada edu väljaspool Lääne-Euroopa moekeskusi, kuid Nanushka on tõestanud, et see on võimalik – ja see teeb mind tõeliselt uhkeks. On olnud rõõm näha, kuidas Budapest on meie kaudu rahvusvahelisel moekaardil koha leidnud ja kuidas inimesed seostavad Nanushkat minu kodulinnaga. Selleks on kulunud väga palju aastaid tööd ja pühendumist, aga ma olen alati meisse uskunud!

Nanushka sügiskollektsioon ootab avastamist Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee. 

Artikkel ilmus Kaubamaja ajakirja Hooaeg 2025. aasta sügisnumbris.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Eva Saar | Rene Jakobson.

Eva Saar laste jazzifestivalist: kogu valdkonna jaoks on oluline, et publik püsiks noor

Kolm aastat tagasi kutsus festival Jazzkaar koostöös UNESCO Muusikalinn Tallinnaga ellu Tallinna laste jazzifestivali Kräsh, mis toimub tänavu 1.–2. juunil Eesti Noorsooteatris. Nii Kräshi kui Jazzkaare pikaaegne turundusjuht Eva Saar ütleb, et lastele oli oma muusikafestivali vaja eelkõige selleks, et neid varakult muusika juurde tuua ja Eesti kontserdipublikut noorena hoida.

Eva, olid üks eestvedajatest, kelle käe all Jazzkaare kontoris Kräsh hakkas sündima. Kui keegi küsib sinult, miks on vaja lastele eraldi jazzifestivali, siis kuidas vastad?

Laste jazzifestival oli Jazzkaare pikaaegne unistus. Oleme Jazzkaare perekontserte korraldanud aastast 2012 ja seda tehes nägime, kui tänulik on publik spetsiaalselt lastele loodud programmi eest. Lisaks on need kontserdid toonud alati nii palju rõõmu osalejatele, muusikutele kui ka korraldajatele. Tundsime ka vastutust, et meid nakatanud jazzipisik leviks ka lastele ja noori rütmimuusikast õppureid jaguks, sest nii läheb ka tulevikus jazzivaldkonnal Eestis hästi. Samas tahtsime lisaks kontsertidele pakkuda lastele nii palju enamat ja seda kõike teadlikult lastele loodud keskkonnas, mis toetab ja innustab neid veel rohkem muusikaga tegelema. Seda kõike me aga kevadise Jazzkaare raames pakkuda ei saanud.

Nii oligi Tallinna laste jazzifestival Kräsh ühe pikaaegse unistuse täitumine. Ja mitte ainult meile, vaid noorele publikule suunatud jazziprogrammile mõtlesid ka Eesti Jazzliit, Eesti Rütmimuusika Hariduse Liit, Philly Joe’s jazziklubi ja mitmed teised. Kui UNESCO muusikalinn Tallinn kutsus muusikalinna programmiks esitama uusi ideid, siis tuligi jazzivaldkonna ühisel istumisel valdkonnaülene äratundmine, et nüüd ongi aeg laste jazzifestivali idee teoks teha. Kogu valdkonna jaoks on oluline, et jazz oleks popp, publik püsiks noor ja uusi muusikuid kasvaks peale. Laste jazzifestival koos muusikalaagrite, spetsiaalse kontsertprogrammiga lastele, noorte endite esinemiste, erinevate töötubade, artistidega kohtumistega, jazziklubi ja stuudiote külastamisega ning palju muuga aitavad selleks kaasa. Ja kõik see areng saab teoks tänu UNESCO muusikalinn Tallinnale.

Kräsh toimub sel aastal juba kolmandat korda. Mis olid põhilised eesmärgid, kui Kräshi planeerima hakkasite ja kas tänaseks tundub, et need on ka täitunud?

Tallinna laste jazzifestival Kräsh eesmärk on noore publiku harimine, noorte muusikute innustamine ja laste jazzmuusika juurde toomine. Festivali missiooniks on pakkuda lastele ja noortele kvaliteetset haridusprogrammi ning meelelahutust koos kaasalöömise ning esinemisvõimalustega ning läbi selle harida ja arendada noore publiku muusikalist silmaringi ja huvi jazzi vastu ning kasvatada uusi avatud meelega kultuuri- ja jazzisõpru.

Ja nüüd kolmandal aastal saame öelda, et publik on meid üles leidnud. Seda näitab see, et muusikalaagritesse kandideerimine on väga populaarne ja ka piletimüük festivalile läheb hästi. Sel aastal katsetame esimest korda koolidele suunatud muusikapäeva, ka see päev on juba täitunud osalemissoovidega. Meil on peale kasvamas juba mitusada jazzifänni ja ka noori korraldajaid, kes tahaksid tulevikus ka Jazzkaart või miks mitte ka mõnda teist festivali korraldama hakata. Lisaks rõõmustame väga, et Kräshi muusikalaager on aidanud üles leida neid noori, kes tundsid endas ära tõelise muusikaarmastuse ja on läinudki tänaseks MUBAsse rütmimuusikat õppima. Ja kui üks armastatud muusik ütles eelmisel Kräshil, et see on tema kõige lemmikum festival üldse ning need töötoad ja kontserdid pakuvad lisaks lastele ka täiskasvanutele (ja muusikutele endile) nii suurt ja sooja elamust, siis on see tõesti veel üks märk sellest, et teeme väga õiget asja.

Mil moel on Kräsh sind ennast üllatanud?

Kräsh on aidanud hoida Jazzkaare tiimi korraldajatena heas vomis ja julgustanud mugavustsoonist välja astuma. Kuigi meil on suur kogemus festivalide-kontsertide korraldamisel, siis üllatas, et ainult lastele suunatud programmi ja turunduse-kommunikatsiooni tegemine on palju keerulisem kui oskasime esialgu arvata. Samuti oli väljakutse täiesti uue asja käivitamine ja oma sihtrühma ülesleidmine. Õnneks saime endale appi kõige ägedama projektijuhi Maris Aljaste, kel on väga suur kogemus lastega tegutsemisel ja muusikaarmastuse jagamisel. Üheskoos oleme hakkama saanud südantsoojendava ettevõtmisega ning näeme nii selgelt, kuidas aitame muuta nende laste ja noorte tunnetust muusika suhtes positiivsemaks ning tuua neid muusika juurde.

Fotod: Susann Kõomägi.

Oleme seda festivali teinud koos lastega — küsinud lastelt tagasisidet juba korraldamisfaasis ja nende ettepanekute-soovidega arvestanud. Üks suurimaid üllatusi oli mulle laste eelistused artistide osas — vaieldamatu top 1 artist oli ka lastel ja noortel Anne Veski. Veel ei ole meil õnnestunud Annet Kräshile tuua, aga küll see unistus ka täitub. Samuti usaldasime laste ja noorte eelistusi nii festivali nime kui ka disaini osas. Ja jälle tasus noori usaldada, sest festivali Kräsh disain võitis aastal 2024 Eesti Muusikaettevõtluse Auhindadel aasta parima reklaami muustikasündmustele tiitli (disainer Viktor Gurov).

Millised on olnud sinu enda lemmikhetked Kräshi kahelt esimeselt festivalilt? 

Lemmikud on kohtumised laste-noortega, seda nii korraldusfaasis kui ka festivalil. Südames on hetked noorte õhtujuhtidega lava tagant festivali avasõnade harjutamisest ja üheskoos nende õnnestumise üle rõõmustades. Samuti näha nii lähedalt seda noort publikut —  süda avatud muusikale, võttes silmade särades avasüli vastu neile pakutava ja julgelt küsimas artistidelt seda, mis neil päriselt hingel on. Eriline hetk oli näha enda last rõõmustamas Kräshi festivalikülastuse üle, sellistel momentumil tunned, et meil on kõige ägedam töö üldse! 

Oled Jazzkaarega seotud juba üle kümne aasta, ürituste korraldamisega pikemaltki. Kuidas oled nende aastate jooksul tajunud publiku muutumist – kas järelkasv on olemas? 

Aastaid on Jazzkaare väliskülalised imestanud, kuidas Jazzkaare publik on nii noor. See on tõesti noorem kui jazzifestivalide publik mujal Euroopas. Loomulikult on Jazzkaar selleks teadlikult tööd teinud (lisaks perekontsertidele ka muud programmivalikud ja tegevused), aga mitte ainult, see on kogu Eesti jazzivaldkonna ühine panus, et jazzmuusika on Eestis populaarne ning jazzmuusikud hinnatud ja armastatud. Tundub, et aastatega läheb publik järjest avatumaks ning on valmis ka värskeid ja crazy’sid elamusi katsetama. Samas tahab publik kõige rohkem seda positiivset elamust, vaimuturgutust ning võimalust unustada igapäev ja sukelduda korraks emotsionaalselt kõrgemale, võttes selle elamuse endaga ka peale kontserti kaasa.

Tallinna laste jazzmuusikafestivali Kräsh, mille eesmärgiks on noore publiku harimine, noorte muusikute innustamine ja laste muusika juurde toomine, on ellu kutsunud festival Jazzkaar koostöös UNESCO Muusikalinn Tallinnaga. Sel aastal koosneb Kräsh kolmest osast – muusikalaagritest, avalikust festivalipäevast 1. juunil ning muusikapäevast 2. juunil, mis on suunatud koolidele. 1. juuni avalikul festivalipäeval on peaesinejateks Saara Pius kavaga „Pidu loomariigis“, Airi Liiva koos Laulupesa laululastega ning Puuluup koos Liisi Koiksoniga, lisaks toimuvad ka toredad töötoad näiteks Laura Põldvere ja Johan Randverega ning kohtumine Getter Jaaniga. Vaata kogu programmi ja leia piletid Kräshi kodulehelt! 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid