Kindluse mõttes meenutagem, millega siis tegemist on. H&Mi uus erikollektsioon on sündinud koostöös Tokyost pärit brändiga TOGA, mis on saanud menukaks tänu eksperimentaalsele ja isikupärasele disainikeelele. Nii ühendabki erikollektsioon endas peene rätsepatöö lõbusate moevimkade ja sügishooaja trendidega. Nii naiste- kui meesteriietest koosnev kollektsioon pakub moegurmaanidele kihilisi tekstuure, detailiküllaseid trentšmantleid, ajatuid plisseerseelikuid, dekonstrueeritud särke ja külluslikke aksessuaare. Naisteriiete võtmeesemete hulka kuuluvad siluetti rõhutav villa- ja saržisegune trentšmantel ning oversized hall bleiser, mille taskut kaunistavad helmestikandid, samuti tumesinine tuunika, mis on TOGA disainile omaselt väljalõike ja kaunistustega. Aksessuaaridele lisavad karmi glamuuri kauboikontsa ja metallnaastudega kingad ning suursugusust helmestest kõrvarõngad ja uhked kaelakeed. Erikollektsiooni meesterõivaste assortii koosneb samuti TOGA disainiklassikutest, mis on saanud modernselt trendika tõlgenduse.
Tutvu kollektsiooniga allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.