Nii Simone Rocha kui H&M seadsid eesmärgiks tutvustada ühiskollektsiooni loomingulises, innovaatilises ja kunstilises võtmes, tagades seejuures erakordse, ent ohutu moeelamuse. Nii jõudiski värske koostöökollektsioon moepubliku ette innovaatilise digitaalse moeetendusena, mida sai nautida AR-raamatu kaudu. Selline eksperimentaalne ja loov lähenemine moeetendusele on esimene omasuguste seas ning dünaamiline viis, kuidas kunst, mood ja nimekad modellid läbi tehnoloogia moepubliku ette tuua.
Digitaalne moepidu leidis aset imekaunil raamatul, mida trükiti limiteeritud koguses ning mis sümboliseerib Rocha pikka koostööajalugu eri trükikunstnike ja fotograafidega. Raamat on loodud koostöös tunnustatud inglise kunstnikuga Faye Wei Wei, kes lööb ühtlasi ise kaasa ka kollektsiooni kampaanias. Raamat koosneb viiest Wei Wei maalist, mis on imekauniks taustafooniks modellidele, kes läbi liitreaalsuse maalidel ellu ärkavad ja kollektsiooni moepubliku ette toovad. Näitlejatest, tantsijatest, muusikutest ja teistest inspireerivatest (loome)inimestest koosnev modellivalik viitab kollektsiooni külluslikkusele ja mitmekesisusele, sest lisaks naisteriietele jõuab antud koostöö raames esmakordselt müügile Rocha nägemus meeste- ja lasterõivastest.
Raamat on ka kummardus Rocha imetabasele oskusele kajastada oma loomingus maalikunsti ja selle rikkalikku ajalugu ning väljendab „Simone Rocha x H&M“ kampaania üleüldist temaatikat, mis pulbitseb optimismist ja elujaatavast suhtumisest. Tegemist on tõeliselt innovaatilise moeelamusega, mis tähistab suure koostöökollektsiooni sündi ning haarab kinni tehnoloogilistest võimalustest, et luua moesõpradele võrratu kogemus ja tuua rõivaste ilu ohutul viisil koju kätte.
„Käesolev aasta on pannud meid kõiki tooma värskeid ja kavalaid lahendusi nii töö- kui argiellu,“ sõnab Simone Rocha. „Mul on erakordselt hea meel tähistada koostööd H&Miga niivõrd innovaatilisel viisil, kasutades parimat AR-tehnoloogiat ning tuua seeläbi mood ja modellid inimestele koju kätte. Ma olen algusest peale soovinud, et see kollektsioon ärataks inimestes soovi mängida moega ja panna end ilusasti riidesse kasvõi ainult selleks, et kohtuda pere, sõprade ja lähedastega, ning ma loodan, et see digitaalne moeüritus aitas sellele kaasa, pakkudes uut nägemust kunsti, ilu ja rõõmutunde tähistamisest.“
„Seekordne moeetendus oli üks kõige uuenduslikumaid moeüritusi, mis me H&Mis loonud oleme,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli väga eriline kogemus töötada moevaldkonna esimese AR-raamatul põhineva moeetenduse kallal koos niivõrd vapustavate talentidega. See kollektsioon ärkas liitreaalsuse abil väga kihvtilt ellu ning imeline on näha, kuidas Simone’i kirg ja inspiratsiooniallikad nagu kunst, perekond, käsitöö ja muusika selles projektis kokku on saanud. Tegemist on tõesti väga uuendusliku moepeoga!“
Vaata, kuidas moeetendus välja nägi allolevas galeriis ja heida pilk ka selle valmimise kaadritagustele hetkedele!
„Simone Rocha x H&M“ erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile homme, 11. märtsil kell 10.
Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.
Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.
Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.
GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.
Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.