Foto: H&M

H&M lõi käed Tokyos baseeruva kultusbrändiga TOGA

H&M rõõmustas meid täna teatega unikaalsest koostööst Tokyos baseeruva luksusbrändiga TOGA. 1977. aastal asutatud bränd tõusis tänu eksperimenteerivale disainikeelele kiiresti kultusstaatusesse, andes klassikalistele rõivaesemetele sooneutraalse ja isikupärase vormi. Koostöö H&Miga toob moesõprade ette TOGA arhiivist pärit moehitid, mida täiendab värskelt kaasaegne look.

H&Mi ja TOGA ühiskollektsioon loodi põhimõttega järgida brändi asutaja Yasuko Furuta eesmärki ühendada julged trendinoodid sensuaalse stiiliga ning mängida värskete ideedega, mis loovad uusi tulevikustandardeid. Kollektsiooni läbivaks teemaks on TOGA disainiklassika ja brändile omased moevõtted, näiteks modernsed trentšmantlid, stiilivimkadega triibulised särgid, plisseerseelikud, dekoratiivsete väljalõigetega kleidid ja peen rätsepatöö. Naistekollektsioonis kohtab rõivaklassikat, mille meresiniseid, halle ja musti toone täiustavad ekstsentrilised detailid nagu helmestikanditega taskud ja rõivastesse põimitud siidsallid. Kleite ja seelikuid kaunistavad julged lille- ja ruudumustrid, kollektsiooni kudumitele annab isikupära aga detailiküllane disain. Meestekollektsioonist leiab silmapaistva sallimustri nii kahepoolselt bomberjakilt ja trentšmantlilt kui ka mugavatelt igapäevarõivastelt, samuti kohtab disainivimkasid nii sviitritel kui särkidel.

„Mood on suurepärane vahend, millega oma huvisid koheselt ja ilma sõnadeta väljendada. See on palju kiirem ja lihtsam viis kui näiteks pikad vestlused su lemmikkunstnikest, -muusikast või -raamatutest,“ kirjeldab TOGA asutaja ja loominguline juht Yasuko Furuta brändi taustalugu. „Kui ma TOGA asutasin, soovisin luua rõivaid inimestele, kellest õhkub uudishimu ja kes ei karda muutuseid. Olen põnevil, et näha, kuidas H&Mi koostöökollektsioon tutvustab TOGA disainimaailma nüüd ka laiemale moepublikule.“

„Oleme H&Mis alati imetlenud Yasuko Furuta võimet disainida rõivaid niivõrd tugeva isikupäraga. Ta naudib väljakutseid, mis kaasnevad avangardse stiili ja kantava moe loomisel ja ühendamisel,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli imetore tema ja tema tiimiga aega veeta ning TOGA disainiarhiivist inspiratsiooni ammutada. Ootan väga, et näha, mismoodi meie kliendid üle maailma TOGA mängulist, kuid trendikat ja sensuaalset signatuurstiili välja kannavad!“

Koos uudisega avaldati ka esimesed kollektsiooni fotod, kuid anti teada, et neid on peagi tulemas veelgi!

Naiste- ja meeserõivastest koosnev kollektsioon „TOGA ARCHIVES x H&M“ jõuab hm.com-i müügile 2. septembril.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Steven Meisel

1960ndate glamuur ZARA Studio kollektsioonis

Nii nagu mitmed teisedki, on ka moemärk Zara loonud oma tavavalikust eraldi seisva liini Studio, mis näeb ilmavalgust kaks korda aastas ning mis on igas mõttes higher level – alates toodete kvaliteedist kuni reklaamkampaaniat jäädvustanud meeskonnani.

Nimelt on Zara Studio tänavukevadise kollektsiooni, mis sisaldab omajagu vihjeid 1960ndatele, jäädvustanud ikooniline fotograaf Steven Meisel. Kuna kollektsiooni esemed on naiselikult sensuaalsed, on ka reklaamkampaania saanud sama joont järgiva esteetika. Karl Templeri poolt stiliseeritud komplektides näeb nii pliiatsseelikuid kui ka läbikumavaid kangaid, lillelisi mustreid ning keha kallistavaid siluette – mis kõik sobivad fotosid saatva vintage-hõngulise atmosfääriga.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kas kollektsioon jõuab müügile ka Eestisse? Hetkel paistab, et Ameerika turg on see, kellele Studio kollektsiooni osturõõm osaks saab, kuid see ei oleks esimene kord, kus meile jõuavad asjad lihtsalt natuke hiljem.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Hagelstam

HAGELSTAM, Soomest

Keskmisest suuremale moemaanile ei tohiks soomlanna Sandra Hagelstami nimi võõras olla. Rahvusvaheliselt tuntud kingagurmaan ja sotsiaalmeedia mõjutaja on välja tulnud oma nime kandva kingabrändiga, pakkudes Itaalias valmistatud jalatseid Põhjamaise touch’iga. 

Vogue Scandinavia veergudel tunnistas Sandra, et oma moekarjääri jooksul jõudis ta küll palju, kuid sügaval sisimas tundis ta, et ei ole veel oma täit potentsiaali saavutanud. 2010. aastal kolis ta Londonisse, et õppida moedisaini London College of Fashion’is. Sel perioodil nägi ilmavalgust ka tema moeblogi “5 inch and up”, mis oli pühendatud kõrgetele kontsadele. Kuigi naine nautis blogija ja hiljem sotsiaalmeedia mõjutaja ametit, oli oma brändi loomine alati tema eesmärk.

Aastate jooksul jõudis Sandra külastada mitmeid nahamesse ja kohtuda ka tootmispartneritega, kuid tõeline edasiminek toimus 2022. aasta lõpus, kui ta otsustas oma prioriteedid ümber hinnata. Koostöö leidmine õige tootmispartneriga Itaalias oli murranguline samm, mis viis brändi kiire arenguni. Kuid siis, 2023. aasta suvel sai naine teada, et ootab last. Nii nägigi tema kingabränd ilmavalgust täpselt kuu enne oma esimese lapse sündi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandra Hagelstam (@sandrahagelstam)

Ja millised on Hagelstami esimesed kingapaarid? Brändi loomisel keskendus Sandra mugavusele ja disainile, eesmärgiga pakkuda naistele kõrgeid kontsi, mis on ühtaegu stiilsed ja mugavad. Samuti oli brändi loomisel algusest peale oluline jätkusuutlikkus, mistõttu valiti toodete valmistamiseks ainult Euroopa päritolu, kõrge jälgitavusega Itaalia nahk.

Kiika Hagelstami esimest kollektsiooni galeriis ning veebipoes hagelstam.com!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid