Foto: H&M

H&Mi uus rannakollektsioon on seni kõige jätkusuutlikum

H&Mil on valmis saanud oma 2021. aasta suvise ranna- ja ujumisriiete kollektsiooni, mis on valminud kestlikest materjalidest ning mis seab fookusesse enesekindluse ja sisemise jõu. Kollektsioon, mis on vähemalt 85% ulatuses valminud ümbertöödeldud polüestrist, hõlmab trendikates neutraaltoonides bikiinikomplekte ja trikoosid ning on juba saadaval nii H&Mi kauplustes kui ka veebipoes.

H&Mi tänavusuvine rannariiete kollektsioon seab eesmärgiks tuua esile kõikide kehade ilu (kollektsioon on H&Mi kauplustes saadaval kuni suuruseni EU46 ning veebipoes kuni suuruseni EU50), toetudes iga naise sisemisele jõule ja enesekindlusele. Kollektsiooni keskmes on kehasse töödeldud siluetid, dekoratiivsed väljalõiked ja jätkusuutlikud materjalid. Klassikalised bandood, keha embavad bikiinipüksid ja trikood ning õlgadelt langevad topid on loodud ümbertöödeldud polüestrist, mis on saadud nii tööstusjäätmetest kui ka tarbimisjäätmeteks saanud plastpudelite ümbertöötlemise kaudu.

„Olen eriti uhke kangaste üle, millest meie rannarõivaste kollektsioon on loodud – tegemist on meie seni kõige jätkusuutlikuma rannakollektsiooniga, mille kõik tooted on vähemalt 85% ulatuses loodud ümbertöödeldud polüestrist,“ kommenteerib H&Mi naisterõivaste peadisainer Maria Östblom. „Samuti on meil väga hea meel selle üle, et saame kollektsiooni pakkuda inklusiivsetes suurusnumbrites, julgustades naisi end rannarõivastes mugavalt tundma.“

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid