H&Mi tänavusuvine rannariiete kollektsioon seab eesmärgiks tuua esile kõikide kehade ilu (kollektsioon on H&Mi kauplustes saadaval kuni suuruseni EU46 ning veebipoes kuni suuruseni EU50), toetudes iga naise sisemisele jõule ja enesekindlusele. Kollektsiooni keskmes on kehasse töödeldud siluetid, dekoratiivsed väljalõiked ja jätkusuutlikud materjalid. Klassikalised bandood, keha embavad bikiinipüksid ja trikood ning õlgadelt langevad topid on loodud ümbertöödeldud polüestrist, mis on saadud nii tööstusjäätmetest kui ka tarbimisjäätmeteks saanud plastpudelite ümbertöötlemise kaudu.
„Olen eriti uhke kangaste üle, millest meie rannarõivaste kollektsioon on loodud – tegemist on meie seni kõige jätkusuutlikuma rannakollektsiooniga, mille kõik tooted on vähemalt 85% ulatuses loodud ümbertöödeldud polüestrist,“ kommenteerib H&Mi naisterõivaste peadisainer Maria Östblom. „Samuti on meil väga hea meel selle üle, et saame kollektsiooni pakkuda inklusiivsetes suurusnumbrites, julgustades naisi end rannarõivastes mugavalt tundma.“
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!