Sel aastal keskendub Iittala oma päritolule ning aspektidele, mis on teinud Iittalast progressiivse Skandinaavia disaini ikooni. Seepärast on juubelikollektsiooni valitud esindama tuntud esemed, mis on ajatu disainiga ning mida pärandatakse ka järgmistele põlvkondadele. Klaasist esemete kollektsiooni äratavad ellu maagiline ametüst ja elegantne tumehall.
Ametüst on eriline värv, mis muutub vastavalt valgusele. Lillakas kuma on säravaks aktsendiks interjööris, mis muudab Iittala klassikud veelgi erilisemaks. Ametüstise tooni on saanud esemed nii Aalto, Essence, Frutta, Kastehelmi kui ka Miranda kollektsioonidest. Uues toonis on saadaval Aalto vaas (160 mm ja 270 mm), Aalto teeküünlahoidja, Aalto kauss, Essence karahvin, Frutta karahvin ja klaasid ning Miranda kauss ja kastetilkadest inspireeritud Kastehelmi teeküünlahoidja.
Teine juubeliaastat tähistav toon on üheaegselt nii naturaalne kui ka elegantne tumehall. Viimane on kontrastiks ja tasakaalustavaks tooniks kirkale ametüstile. Tumehallis toonis on saadaval esemed Aalto, Aino Aalto, Kastehelmi ja Kartio kollektsioonidest.

140. aastapäeva kollektsiooni täiendab ka Iittala arhiividest pärit Kartio karahvin. Soome disaini südametunnistusena tuntud disainer Kaj Franck püüdis oma töös eemaldada liigse, jättes alles vaid hädavajaliku. Franck realiseeris need mõtted oma disainides, sealhulgas rafineeritud ja funktsionaalses Kartio kollektsioonis, mis esindab tasakaalu materjali ja geomeetrilise vormi vahel. Iittala arhiividest juubeliaastat tähistama toodud ümar karahvin valmib käsitööna Soomes asuvas Iittala klaasitehases. Läbipaistvast ja tumehallist klaasist Kartio karahvinid on saadaval 2021. aasta lõpuni.
Tutvu juubelitoodetega allolevas galeriis!
“bubbles and vibes” meeleolu täis õhtu tõi kokku brändi barbed sõbrad ja loomevaldkonna kolleegid, kes said bar/bed tekki kogeda spetsiaalselt kureeritud installatsiooni näol – seda esitleti nii voodikattes kui ka seinal eksponeerituna, rõhutades selle kahekordset olemust, samaaegselt funktsionaalne ja skulpturaalne. bar/bed’i piiratud kogus on nüüd saadaval ka veebilehel barbedproject.com.
Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!
barbed ise sai alguse loovstuudiona, mille fookuses on ruumikujundus ja ainulaadsete objektide loomine. Sisearhitekti ja lavakujundaja Veera Gontsugova loodud brändi tuntumate tööde hulka kuulub näiteks Sanga võileivabaar Tallinnas. Täna laiendab barbed oma visiooni, tuues disainifilosoofia laiema publikuni esemete kaudu, mis tõstavad igapäevased ruumid uuele tasemele. Hoia brändi tegemistel silma peal @barbedproject.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!