Koostöökollektsiooni „Simone Rocha x H&M“ keskmes on disaineri signatuurstiilis naisterõivad, esmakordselt saab Simone Rocha käekirja aga näha ka meeste- ja lasterõivastel. Kollektsioonis kohtuvad külluslikkus ja argistiil, lopsakad tüllkleidid ja ajatud trentšmantlid, õhulised pluusid ja igapäevased T-särgid, mängulised aksessuaarid ning Rochale omased sädelevad ehted ja pärlitega kaunistatud kingad. Kollektsioon ise jõuab müügile 11. märtsil.
Simone Rocha on esimene iiri disainer, kes H&Mi disainerkoostöös kaasa lööb. Nagu alati, tähistab ka seekordne kollektsioon disaineri enda etnilist päritolu ja erinevate kultuuride lõimumist. Inspiratsiooni on ammutatud nii kunstiajaloo suurkujudest kui ka Hong Kongile iseloomulikest traditsioonidest ja käsitööst – see kõik on olulist rolli mänginud ka Rocha brändi arengus ja kasvus.
H&Mi ja Simone Rocha koostöökollektsioon tähistab ühtlasi ka disaineri moemaja kümnendat tegutsemisaastat, mis on märkimisväärne saavutus ühe Londonis pesitseva iseseisva brändi jaoks. Rocha tugev visioon ja järjepidevus tulevad esile igas tema disainitud esemes, mis muudab disaineri loomingu aegumatuks ja trendideüleseks. Suure kirega on disainitud ka värske H&Mi koostöökollektsioon, mille eesmärgiks on luua vastupidavad, armastatud ja ajast aega rändavad unikaalsed moeesemed.
„Mul on tohutult hea meel, et olen saanud koos H&Miga selle erilise kollektsiooni luua,“ kommenteerib Simone Rocha. „Olen nii kliendi kui ka disainerina suur H&Mi disainerkollektsioonide kontseptsiooni fänn. On suur au olla samas nimekirjas selliste disaineritega nagu Margiela, Alber Elbaz ja Comme des Garcons,“ lisab Rocha.
Vaata noppeid kõnealusest kollektsioonist allolevast galeriist!
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.