Foto: H&M

H&M STUDIO mässumeelne moemäng

H&Mi värske H&M Studio A/W 20 erikollektsioon on sümbioos julgetest ideedest, kartmatust väljenduslaadist ja provokatiivsest hoiakust. Sügisese erikollektsiooni ahvatlevaid moenoppeid saadab 70ndate disko, roki ja pungi hõrk rütmimäng ja sooneutraalne visuaalne keel.

H&Mi sügisese H&M Studio erikollektsiooni inspiratsiooniks on kartmatu ja eesrindliku stiiliga muusa, kelle südikus peegeldub kogu tema ellusuhtumises. Kollektsiooni algtõukeks ja esmaseks inspiratsiooniks on 19. sajandil sündinud kirjanik Violet Paget (pseudonüümiga Vernon Lee), kelle armastus peene rätsepatöö ja pikkade siluettide vastu on saanud kollektsioonis tänapäevase tõlgenduse. Julgemate moenüanssidena rikastavad kollektsiooni aga 70ndate disko-, rokk- ja punkmuusika sugemed, David Bowie stiilile omane mänglev elegants ja kartmatult enesekindel suhtumine. Tulemuseks on voolujoonelised ülikonnad, itaaliapäraste mustritega kleidid, lokkavate rüüsidega pluusid, kehasse töödeldud lõikega teksapüksid ning erakordselt pilkupüüdvad detailid, mis sümboliseerivad kollektsiooni päevast-õhtusse meeleolu.

„Seekordse H&M Studio kollektsiooni muusa ei pelga väljakutseid esitada. Kollektsioon on loodud neile, kes soovivad eelkõige jääda iseendaks. Soovime, et see kollektsioon inspireeriks rõivastuma muretult, unustamata seejuures mäslevat alatooni,” kirjeldab H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Heida kõnealusele kollektsioonile pilk peale allolevas galeriis!

Erikollektsioon H&M Studio A/W 20 saabub H&Mi e-poodi müügile 24. septembril.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid