H&Mi ja TOGA ühiskollektsioon loodi põhimõttega järgida brändi asutaja Yasuko Furuta eesmärki ühendada julged trendinoodid sensuaalse stiiliga ning mängida värskete ideedega, mis loovad uusi tulevikustandardeid. Kollektsiooni läbivaks teemaks on TOGA disainiklassika ja brändile omased moevõtted, näiteks modernsed trentšmantlid, stiilivimkadega triibulised särgid, plisseerseelikud, dekoratiivsete väljalõigetega kleidid ja peen rätsepatöö. Naistekollektsioonis kohtab rõivaklassikat, mille meresiniseid, halle ja musti toone täiustavad ekstsentrilised detailid nagu helmestikanditega taskud ja rõivastesse põimitud siidsallid. Kleite ja seelikuid kaunistavad julged lille- ja ruudumustrid, kollektsiooni kudumitele annab isikupära aga detailiküllane disain. Meestekollektsioonist leiab silmapaistva sallimustri nii kahepoolselt bomberjakilt ja trentšmantlilt kui ka mugavatelt igapäevarõivastelt, samuti kohtab disainivimkasid nii sviitritel kui särkidel.
„Mood on suurepärane vahend, millega oma huvisid koheselt ja ilma sõnadeta väljendada. See on palju kiirem ja lihtsam viis kui näiteks pikad vestlused su lemmikkunstnikest, -muusikast või -raamatutest,“ kirjeldab TOGA asutaja ja loominguline juht Yasuko Furuta brändi taustalugu. „Kui ma TOGA asutasin, soovisin luua rõivaid inimestele, kellest õhkub uudishimu ja kes ei karda muutuseid. Olen põnevil, et näha, kuidas H&Mi koostöökollektsioon tutvustab TOGA disainimaailma nüüd ka laiemale moepublikule.“
„Oleme H&Mis alati imetlenud Yasuko Furuta võimet disainida rõivaid niivõrd tugeva isikupäraga. Ta naudib väljakutseid, mis kaasnevad avangardse stiili ja kantava moe loomisel ja ühendamisel,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli imetore tema ja tema tiimiga aega veeta ning TOGA disainiarhiivist inspiratsiooni ammutada. Ootan väga, et näha, mismoodi meie kliendid üle maailma TOGA mängulist, kuid trendikat ja sensuaalset signatuurstiili välja kannavad!“
Koos uudisega avaldati ka esimesed kollektsiooni fotod, kuid anti teada, et neid on peagi tulemas veelgi!
Naiste- ja meeserõivastest koosnev kollektsioon „TOGA ARCHIVES x H&M“ jõuab hm.com-i müügile 2. septembril.
Glenn Martens, kes on tuntud oma loomingulise lähenemise ja mängulisuse poolest (eriti Y/Projecti disainide kaudu), on H&M-iga loodud kollektsiooni kujundanud nagu “rõivaperekonna” – mitmekülgsete esemete kogumi, millel on mitu nägu ja kasutusviisi. Mahukas kollektsioon hõlmab nii naiste-, meeste- kui ka unisex-rõivaid ja aksessuaare, kus tavapärased rõivad – T-särgid, jakid ja teksad – on saanud ootamatult uue vormi läbi vormitavate materjalide ja skulpturaalsete siluettide.
“Ma näen seda kollektsiooni kui suurt rõivaperekonda, mille igal liikmel on mitu iseloomu ja eesmärki – nagu inimestelgi, nad muutuvad iga päev. Olen alati huvitatud rõivastest, mida me päriselt kanname, ning just see mõte sai selle erilise projekti lähtepunktiks,” räägib Glenn Martens.
Kampaania, mille peaosalisteks on Joanna Lumley ja Richard E. Grant, toob Martensi iseloomuliku huumori ja briti stiiliviited eredalt esile – justkui pöörane perekonnaportree, mis tähistab individuaalsust ja eneseväljendust.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
H&M x Glenn Martens koostöö lansseeritakse 30. oktoobril valitud H&M kauplustes ja veebipoes hm.com.
Allpool leiad ehetetrendid, mis iseloomustavad sügist 2025 – ja mis panevad iga ehtelaeka uuel hooajal särama.
Kollane kuld on tagasi, suurejooneliselt
Sügise kõige mõjusam trend räägib vormist – ja mahust. Kui viimased hooajad kuulusid minimalistlikule hõbedale, siis nüüd on aeg tagasi pöörduda kulda: sooja, sügava ja enesekindla. Kullatoonides moeehted on muutunud suuremaks, julgemaks ja on isegi veidi “puhvis” – justkui oleks ehe teinud sügava hingetõmbe. Sif Jakobsi uue kollektsiooni voolavad siluetid ja Aleksandr Veni arhitektuursed disainid tõestavad, et ehe võib olla sama ekspressiivne kui kunstiteos. Sarnast energiat kannab ka Eesti disainer Sigrid Kuusk, kelle skulpturaalsed vormid sulanduvad kuldse soojusega ühte.
Värvid, mis soojendavad
Sügise värvipalett peegeldub ka ehetes. Kui pruun ja kollane loovad klassikalise, vaoshoitud luksuse, siis roosa ja punane toovad kaasa energiat ja sära. Swarovski on sel sügisel taaskord tõestamas, et “rohkem on rohkem” – eriti, kui kombineerida ühes ehtes mitu vääriskivi ja tooni. Roosa ja punane koos on ootamatu, kuid erakordselt mõjuv duett, eriti kui see sobitada see rõivamoes valitseva burgundiapunasega. Värvilised vääriskivid annavad ka klassikalisele kullale uue elu – ja muudavad iga detaili isikupäraseks pilgupüüdjaks.
Talismanide energia
Kui ehe võiks rääkida, jutustaks see sel sügisel mitmeid lugusid. Nullindate boho-võbe on tagasi – kihiti kantavad kuldehted, loomaripatsid, taimemotiivid ja sodiaagisümbolid. Kõik see on natuke nostalgiline, natuke müstiline ja täielikult isiklik.
Thomas Sabo ja Fossil pakuvad rikkalikult talismane neile, kes soovivad kanda oma lugu, samas kui Eesti bränd Flame annab võimaluse kombineerida eri elemente just nii, nagu hing ihkab. Ja kui süda tõmbab romantilisema suuna poole, siis puhvis südamed on selle hooaja pehmeim viis armastust väljendada.
Leia oma selle sügise ehtetrendid Goldtime esinduspoodides, kus kuni 19. oktoobrini on kõik vääriskiviga kuldehted -25%. Goldtime’i värskeimad kollektsioonid on väljas ka Tallinn Fashion Weekil, mis leiab aset 22.–24. oktoobril.