Foto: Rafael Pavarotti

H&M ja romantiline “INNOVATION STORY”

Täpselt aasta tagasi tuli H&M välja uhiuue kontseptsiooniga – „Innovation Stories“, mille alt lansseeriti terve 2021. aasta vältel innovaatilistele ja jätkusuutlikele protsessidele keskenduvaid erikollektsioone. Täna on valminud selle kontseptsiooni alt viies, “Innovation Story Cherish Waste” nime kandev kollektsioon, mis julgustab väärtustama ümbertöödeldud materjale ning nendest valmistatud moeesemeid.

Romantilist meelelaadi kandev kollektsioon on täis pilkupüüdvaid esemeid, mis saanud oma elu taaskasutatud ning ümbertöödeldud materjalidest – nii ookeaniprügist kui muudest muidu prügimäel lõpetavatest materjalidest. “Cherish Waste” sõnumit kandev kollektsioon on võtnud eesmärgiks just nimelt panna kandjad oma moeesemeid väärtustama ning andma neile võimalikult pikk eluiga. Nii tuleb iga kollektsiooni riideese spetsiaalse sildikesega, kuhu saab sisse kirjutada nii eseme praeguse kui tulevase omaniku nimi ning miks mitte ka südantsoojendav sõnum.

Lisaks efektsetele moepaladele, millest kollektsioon koosneb, väärivad eraldi väljatoomist ka innovaatilised materjalid, mida H&M kõnealuses kollektsioonis kasutab. MIRUM® on näiteks plastivaba taimsetest kiududest valmistatud nahk, millest on tehtud kollektsiooni kontsakingad ning käevõrud. Kivikestega ehted on aga valminud materjalist AirCarbon, mis valmib looduslikest mikroorganismidest, mis omakorda tekivad “tänu” kasvuhoonegaasidele. Muidugi ei puudu kollektsioonist ka juba varasemates H&Mi kollektsioonides kasutatav ümbertöödeldud polüester ning esmakordselt ka ümbertöödeldud siid.

H&Mi “Innovation Story Cherish Waste” erikollektsioon jõuab müügile H&M veebipoodi hm.com käesoleva nädala neljapäeval, 21. aprillil. 

Tutvu värvika kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid