Romantilist meelelaadi kandev kollektsioon on täis pilkupüüdvaid esemeid, mis saanud oma elu taaskasutatud ning ümbertöödeldud materjalidest – nii ookeaniprügist kui muudest muidu prügimäel lõpetavatest materjalidest. “Cherish Waste” sõnumit kandev kollektsioon on võtnud eesmärgiks just nimelt panna kandjad oma moeesemeid väärtustama ning andma neile võimalikult pikk eluiga. Nii tuleb iga kollektsiooni riideese spetsiaalse sildikesega, kuhu saab sisse kirjutada nii eseme praeguse kui tulevase omaniku nimi ning miks mitte ka südantsoojendav sõnum.
Lisaks efektsetele moepaladele, millest kollektsioon koosneb, väärivad eraldi väljatoomist ka innovaatilised materjalid, mida H&M kõnealuses kollektsioonis kasutab. MIRUM® on näiteks plastivaba taimsetest kiududest valmistatud nahk, millest on tehtud kollektsiooni kontsakingad ning käevõrud. Kivikestega ehted on aga valminud materjalist AirCarbon, mis valmib looduslikest mikroorganismidest, mis omakorda tekivad “tänu” kasvuhoonegaasidele. Muidugi ei puudu kollektsioonist ka juba varasemates H&Mi kollektsioonides kasutatav ümbertöödeldud polüester ning esmakordselt ka ümbertöödeldud siid.
H&Mi “Innovation Story Cherish Waste” erikollektsioon jõuab müügile H&M veebipoodi hm.com käesoleva nädala neljapäeval, 21. aprillil.
Tutvu värvika kollektsiooniga allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.