Sündmuse puhuks muudeti tarbekunstimuuseum Musée des Arts Décoratifs moodsaks Jaapani interjööriks – maha laoti ikoonilised tatamimatid ja ruum ehiti silmapaistvate ikebanakompositsioonidega. Külalistele, kelle seas olid näiteks Alexa Chung, Joan Smalls ja Naomie Harris, serveeriti šikk Jaapani õhtusöök ning seejärel alustati madalate laudade vahelises labürindis moeetendusega.
H&M Studio tänavuses kollektsioonis on kesksel kohal puhtad siluetid, vaba meeleolu ja Jaapani kirjasüsteemist inspireeritud silmatorkavad abstraktsed mustrid. Tasakaalukale minimalistliku disaini ja puhaste värvide kooslusele lisasid oma nüansi ka töörõivadetailid, vabalt lendlevad kangad ja efektsed kudumid. Poodiumil troonis mitmekesine seltskond modelle, kelle seas olid näiteks Amber Valletta, Adwoa Aboah, Grace Elisabeth ja Edie Campell. Vaid hetki peale moeetenduse lõppu vallutas 200pealise vaatajaskonna ees lava tantsugrupi Strawhatz etendus.
„Oli tõeliselt põnev vaadata Jaapani disainist inspireeritud efektseid trükimustreid, värve ja puhtaid jooni. Autentne tegevuskoht, lauanõud, dekoratsioonid ja muud detailid aitasid kaasa vaikse graatsia kumamisele. Ma ei jõua ära oodata, mil moel meie kliendid kogu maailmas hakkavad oma lemmikesemeid kokku sobitama,” ütles H&Mi disainijuht Pernilla Wohlfahrt.
H&M Studio on H&Mi peamine hooajaline kollektsioon, mille loob pühendunud disainerite tiim. Poodiumil esitletud naiste- ja meesterõivad jõudsid kohe peale etendust müüki e-poodi ja on tänasest saadaval valitud kauplustes üle maailma, kaasa arvatud Tallinna Postimaja H&Mis.
Vaata ka videot H&M Studio kevadsuvise kollektsiooni esitlusest:
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.