Stockmanni üheks suureks naistemoe lemmikuks on alanud hooajal pehmetes ja maalähedastes toonides luksuslikust villa- ja kašmiirisegust või tepitud kangast talvine trentšmantel. Tepitud kangast vestid sobivad külmal ajal kandmiseks jope või mantli all ning on stiilseks valikuks ka siseriietuses. Sule- ja tepitud joped on lõigetelt pigem maksimalistlikud ja neid on hea kombineerida erksavärviliste mütside-sallide ning efektsete poolsaabastega. Uuena leiab sel sügisel naistemoest hooajatutes trükimustrites kaheosalisi komplekte ja pükskostüümide kõrval teevad ilma ka seeliku ja jakiga kostüümid. Aegumatu garderoobi vundamendiks on neutraalsetes ja pehmetes toonides rõivaesemed, mida on hea omavahel kombineerida.
Värvidest pakuvad mustale modernset alternatiivi sügavsinised toonid ja silmapaistva comeback’i teeb sel hooajal punane värv. Punaste toonide spekter on lai ja julgemad kandjad saavadki riietada end üleni punasesse või mängida punase eri nüanssidega. Meestemoes domineerivad kangastes looduslikud värvipaletid, näiteks pruuni ja safrankollase eri toonid. Sel sügisel tasub investeerida viimistletud detailidega kvaliteetsesse klassikalisesse mantlisse ning mugavatesse ja praktilistesse igapäevarõivastesse, mida on hea omavahel kombineerida. Ilma teevad tviidkangad ja ruudulised mustrid. Multifunktsionaalsed särkjakid ja varsity-stiilis joped tüürivad sel sügisel meestemoe laineharjal ja pakuvad klassikale põnevat kontrasti.
Teadlikud valikud
Teadlikud tarbijad hindavad kvaliteetset disaini ja vastupidavaid materjale. „Stockmanni rõivaste valikul on alati olnud alustaladeks kvaliteetne disain ja materjalid. Hooaja trendiesemetele lisaks pakume oma valikus alati rõivaid, mis on ajatu garderoobi nurgakivideks ja kestavad ühest hooajast teise,“ kommenteerib Stockmanni naiste ja meeste moe kategooria müügijuht Mari Värton.
”Tarbijad ootavad tooteid, mis peaksid vastu pikka aega ja säilitaksid oma väärtuse ka järelturul. See peegeldubki kvaliteetsete materjalide, nutikate detailide ja toodete vastupidavusse panustamise näol ka meie käesoleva sügise ja talve kollektsioonides,“ lisab Stockmanni direktor Marge Türner.
Ajatult stiilne
Vahetult pärast taasiseseisvumist asutatud Stockmann oli esimene, kes lääne moe riiki tõi. „1993. aastal avas Stockmann Viru hotelli kõrval kaupluse, mis kasvas aastatega kõikehõlmavaks kaubamajaks. Meie pood oli koht, kust sai maailmamoe viimaste trendide järgi riideid hankida. Meie kaubamaja oli – ja on siiani – koht, kus klienditeenindajad oskasid anda personaalset nõu vastutustundlike, stiilsete ja kliendile sobivate valikute tegemisel. Meie professionaalid on aja jooksul kujundanud Eesti stiili enesekindlaks, rikkalikuks ja värvikaks,“ ütleb kaubamaja direktor Marge Türner.
Stockmanni kaubamaja on juba 30 aastat elanud tugevalt aja vaimus ning püsinud püsiklientide südames. „Kindlasti pole vaja tõestada, kui tohutult on meie ühiskond ja globaalne keskkond meie ajaloo jooksul muutunud. Ainult muutused on püsivad ja seetõttu on sama oluline püsida meie lojaalsete püsiklientide südames, kui ka mõista, millist eri kanaliteülest kliendikogemust soovivad noored, elamusi väärtustav uus põlvkond,“ lisab Marge Türner.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Tallinna Stockmanni kaubamaja moeetendus toimus 14. septembril Stockmanni parkimismaja P6 tasandil. Moeetenduse stilistika panid kokku Karolin Kuusik ja Sille Randviir. Modellidena astusid üles teiste hulgas Elisabeth Reinsalu, Sandra Ashilevi, Franz Malmsten, Jaagup Tuisk, Triin Luhats ja Merit Boeijkens. Õhtut juhtis Anu Välba, DJ etteaste tegi Laura Nestor.
Üritust oli võimalik jälgida ka otseülekandena stockmann.ee lehel. Täna on sündmust võimalik järele vaadata siit.
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!