Stockmanni üheks suureks naistemoe lemmikuks on alanud hooajal pehmetes ja maalähedastes toonides luksuslikust villa- ja kašmiirisegust või tepitud kangast talvine trentšmantel. Tepitud kangast vestid sobivad külmal ajal kandmiseks jope või mantli all ning on stiilseks valikuks ka siseriietuses. Sule- ja tepitud joped on lõigetelt pigem maksimalistlikud ja neid on hea kombineerida erksavärviliste mütside-sallide ning efektsete poolsaabastega. Uuena leiab sel sügisel naistemoest hooajatutes trükimustrites kaheosalisi komplekte ja pükskostüümide kõrval teevad ilma ka seeliku ja jakiga kostüümid. Aegumatu garderoobi vundamendiks on neutraalsetes ja pehmetes toonides rõivaesemed, mida on hea omavahel kombineerida.
Värvidest pakuvad mustale modernset alternatiivi sügavsinised toonid ja silmapaistva comeback’i teeb sel hooajal punane värv. Punaste toonide spekter on lai ja julgemad kandjad saavadki riietada end üleni punasesse või mängida punase eri nüanssidega. Meestemoes domineerivad kangastes looduslikud värvipaletid, näiteks pruuni ja safrankollase eri toonid. Sel sügisel tasub investeerida viimistletud detailidega kvaliteetsesse klassikalisesse mantlisse ning mugavatesse ja praktilistesse igapäevarõivastesse, mida on hea omavahel kombineerida. Ilma teevad tviidkangad ja ruudulised mustrid. Multifunktsionaalsed särkjakid ja varsity-stiilis joped tüürivad sel sügisel meestemoe laineharjal ja pakuvad klassikale põnevat kontrasti.
Teadlikud valikud
Teadlikud tarbijad hindavad kvaliteetset disaini ja vastupidavaid materjale. „Stockmanni rõivaste valikul on alati olnud alustaladeks kvaliteetne disain ja materjalid. Hooaja trendiesemetele lisaks pakume oma valikus alati rõivaid, mis on ajatu garderoobi nurgakivideks ja kestavad ühest hooajast teise,“ kommenteerib Stockmanni naiste ja meeste moe kategooria müügijuht Mari Värton.
”Tarbijad ootavad tooteid, mis peaksid vastu pikka aega ja säilitaksid oma väärtuse ka järelturul. See peegeldubki kvaliteetsete materjalide, nutikate detailide ja toodete vastupidavusse panustamise näol ka meie käesoleva sügise ja talve kollektsioonides,“ lisab Stockmanni direktor Marge Türner.
Ajatult stiilne
Vahetult pärast taasiseseisvumist asutatud Stockmann oli esimene, kes lääne moe riiki tõi. „1993. aastal avas Stockmann Viru hotelli kõrval kaupluse, mis kasvas aastatega kõikehõlmavaks kaubamajaks. Meie pood oli koht, kust sai maailmamoe viimaste trendide järgi riideid hankida. Meie kaubamaja oli – ja on siiani – koht, kus klienditeenindajad oskasid anda personaalset nõu vastutustundlike, stiilsete ja kliendile sobivate valikute tegemisel. Meie professionaalid on aja jooksul kujundanud Eesti stiili enesekindlaks, rikkalikuks ja värvikaks,“ ütleb kaubamaja direktor Marge Türner.
Stockmanni kaubamaja on juba 30 aastat elanud tugevalt aja vaimus ning püsinud püsiklientide südames. „Kindlasti pole vaja tõestada, kui tohutult on meie ühiskond ja globaalne keskkond meie ajaloo jooksul muutunud. Ainult muutused on püsivad ja seetõttu on sama oluline püsida meie lojaalsete püsiklientide südames, kui ka mõista, millist eri kanaliteülest kliendikogemust soovivad noored, elamusi väärtustav uus põlvkond,“ lisab Marge Türner.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Tallinna Stockmanni kaubamaja moeetendus toimus 14. septembril Stockmanni parkimismaja P6 tasandil. Moeetenduse stilistika panid kokku Karolin Kuusik ja Sille Randviir. Modellidena astusid üles teiste hulgas Elisabeth Reinsalu, Sandra Ashilevi, Franz Malmsten, Jaagup Tuisk, Triin Luhats ja Merit Boeijkens. Õhtut juhtis Anu Välba, DJ etteaste tegi Laura Nestor.
Üritust oli võimalik jälgida ka otseülekandena stockmann.ee lehel. Täna on sündmust võimalik järele vaadata siit.
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.
Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.
„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“
Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.