Jõuluaja algust tähistaval pressipeol olid esindatud nii paljud juba Eestis tuntud brändid kui ka uued tulijad. Moemärkidest olid kohal Prantsuse armastatud brändid Sandro ja Maje. Samuti sai tutvuda kodumaise brändi Nora Isle värske ning särava loomingu ning Marciano by Guess elegantselt klassikalise kollektsiooniga.
Ilubrändidest oli esindatud kodumaine JOIK. I.L.U. ilupoodide valikust sai tutvuda 1999. aastal Londonis Sohos loodud ning auhinnatud kaubamärgiga Pixi ja Lengling Munich’u nišiparfüümidega Saksamaalt. L’Occitane esitles koostöös kunstnik Steve Wilsoniga loonud eriliselt pilkupüüdvat jõulukollektsiooni, mis on inspiratsiooni saanud pöörastest 70’ndatest.
Ideaalkosmeetika oli sel korral kohale tulnud mõõtvaid tulemusi andva Prantsuse brändiga Christian Breton. Esindatud oli kauuenduslik dermakosmeetika kaubamärk FaceD, mis ühendab endas nii meigi kui ka nahahoolduse. Samuti olid esindatud Eestis juba väga tuntud brändid nagu MÁDARA ja Vita Liberata.
Lisaks sai üritusel tutvuda BIOCELL näomaskidega ja beauty shot’idega ehk suukaudselt manustatava kollageeniga, milles on ohtralt vitamiine ja mineraale. Testida sai ka FJORD ilma kala maitseta oomega-3 kontsentreeritud kalaõlikapsleid ning vedelat kalaõli.
Rohkelt elevust tekitas ka What the Face, kes teostas kohapeal külalistele näotreeninguid. Tegu Eestis on ainulaadse kontseptsiooniga ilustuudioga, mis toetab lihastreeningute abil näonaha tervist ja nooruslikku välimust.
Kodusisutus- ja talvist lilleilu pakkusid Snug ja Nature’s Lines.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!
Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.
Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.
What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“
What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.
Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema. „Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.
Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!