Foto: Portail.ee

FOTOD: Maagiline jõuluhommik Villeroy & Bochiga

Eile, 8.novembri hommikul toimus Kaubamaja Kodumaailmas maagiline jõuluhommik. Kohal olid Villeroy & Bochi esindajad Carl Lejon ja Jan-Paul Kolb, et tutvustada unikaalset Annual Christmas Edition jõulukollektsiooni.

Villeory & Bochi erikollektsioon toob meieni igal aastal uue muinasjutu, mis kannab edasi klassikalist jõulunostalgiat. Värske kollektsioon on saadaval limiteeritud koguses ning inspireeritud mõnest vanast jõululoost või fotost, mis viidud Villeroy & Bochi retrohõngulisse disainikeelde. Kõikidel erikollektsiooni toodetel on kaunis kinkepakend ning need on kaunistatud põhja all oleva kuldse erimärgistusega, et jääks mälestus, millisel aastal need kodusesse kollektsiooni on lisandunud. Sellel aastal on peategelasteks pagarikojas küpsetavad lapsed, kelle toimetamisi käib uudistamas ka jõuluvana. Loomulikult laseb jõuluvana küpsistel hea maitsta, olles ennast õdusalt sättinud tugitooli koos küpsiste juurde kuuluva piimatassiga.

Foto: Rene Lutterus

„Villeroy & Bochi klassikaline jõul sobitub hästi Kaubamaja selle aasta üldise meeleoluga, sest üle mitmete aastate on jõulud taas traditsioonilistes toonides. Värvidest leiab palju klassikaliselt punast ja valget, millele lisatud kuldset sära. Sellega aga klassikalisus piirdub, sest tegelikult leiab algavast jõuluhooajast palju huumorit ning jõuluehted on kerge vimkaga. Tavaelust võetud kujundid ei mõju sugugi tavaliselt, kui need muuta jõulueheteks. Näiteks võib kuuse külge  riputada  litrites auto, Chaneli käekoti, säravpunased huuled, viiuli, tuld sülgava draakoni või hoopis tüki torti,“ tutvustab läheneva jõulu olemust Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.

„Kui üldiselt tekitab jõuluhooaja varajane avamisaeg palju vastakaid arvamusi, siis see aasta on olnud eriline. Kaubamaja Kodumaailm on alates hetkest, kui jõulukaunistused välja said, sagimist täis ning kõige populaarsemad tooted on peagi otsa korral. Eks see peegeldab hästi meie praegust sisemist ebakindlust ja soovi luua õdusat ning sooja turvatunnet, mida jõulurüüs kodu kõigile pakub,“ kirjeldab klientide selle aasta ostukäitumist turundusdirektor Britta Ratas.

Kindlasti on kõigil lapsepõlvest meeles jõuluehete karbi avamise hetk, kus olid tavalised ehted ja mõned üksikud erilised, lugudega ehted. Britta Ratase sõnul on just sellised eksklusiivsed ehted sellel aastal eriti hästi vastu võetud: „Kaubamaja on tõeliste jõulugurmaanide lemmikkoht, sest meil on midagi, mida mujalt Eestis ei saa. Esimest korda jõudis Kaubamajja tuntud Hollandi kaubamärk Vondels. Nende jõuluehteid müüvad pea kõik suuremad ja kuulsamad kaubamajad üle maailma, nii et meil on au olla nende eksklusiivne esindaja Eestis. Samuti on esimest korda Kaubamajas tuntud Itaalia disainermärgi Alessi jõuluehted. Kollektsioon „Le Palle Quadrate“ on nagu vanamoodsate mänguasjade ning kaasaegsete videomängutegelaste sümbioos, meeldides nii vanematele kui lastele. Kes aga eelistab rahulikumat minimalismi, siis soovitame piiluda disainermärkide Broste Copenhageni ja Ferm Livingu jõulukollektsioone. Mõlemad märgid on oma pühadekollektsioonides truud traditsioonidele, mistõttu tunduvad tooted tuttavlikud, kuid siiski värsked ja vägagi moodsad.“

Vaata fotosid toimunud jõuluhommikust galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

VAATA, kes väisasid aasta oodatuimat moeetendust

Margot Robbie, Tilda Swinton, Pedro Pascal, Penélope Cruz, Vanessa Paradis, Jennie ja saadikuna naasenud Nicole Kidman – need on vaid mõned nimed kuulsustest, kes seadsid esmaspäeva õhtul sammud Pariisi Grand Palais’ poole, et oma silmadega olla tunnistajaks Matthieu Blazy debüüdile CHANELi moemaja loovjuhina.

Uudista nimekatest staaridest ja moemaja saadikutest pungil galeriid!

Ning CHANELi kevad/suvi 2026 kollektsioonist räägime juba peagi.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Aveliina Kaasik

Näojõusaal What the Face avas Tartu stuudio

Eestis ainulaadne näojõusaal What the Face tähistas möödunud nädala reedel oma teist sünnipäeva ja Tartu stuudio avamist meeldejääva päevaga, kuhu kogunesid mitmed tuntud Eesti mõjuisikud ja artistid, sealhulgas Getter Jaani, villemdrillem, An-Marlen ja INGER. 

Päev algas Peetris, Range Roveri esinduses, kus enne teele asumist tutvustati osalejatele uusimaid mudeleid. Seejärel saadi väikeste gruppidena luksuslikud autod enda kasutusse, et alustada teekonda Tartu suunas.

What the Face stuudiosse jõudes said külalised kogeda näotrenni, proovida uut koostöös RAHU Care’iga loodud head spa teenust ning õppida näotreeningu töötoas näomassaaži võtteid, mida ise igapäevaselt kasutada. Modell Kati Karu ütles, et see on parim viis, kuidas reedet veeta ja kirjeldas uut head spa teenust kui „maagilist kogemust“. Samal ajal tunnistas villemdrillem, et oli küll What the Face’i tegemisi enne sotsiaalmeediast palju näinud, aga näotrenni osas pisut skeptiline. Pärast treeningu lõppu tunnistas ta aga, et see ei jää tal viimaseks: „Sai reedeks näo värskeks ja näen jälle inimene välja ning olen selle eest väga tänulik.“

What the Face on unikaalse kontseptsiooniga stuudio, mis keskendub näolihaste treenimisele peamiselt läbi massaažitehnikate. Tegemist on mitteinvasiivse alternatiiviga erinevatele iluprotseduuridele, mille eesmärk on toetada nooruslikku ja säravat välimust. What the Face on Eestis tegutsenud kaks aastat ning kogunud endale Tallinna stuudios juba rohkelt fänne.

Algselt ei olnud What the Face’il plaanis Eestis teist stuudiot avada. Inimeste suur huvi pani aga siiski ka Tartu peale mõtlema„Tartu kliendid käisid meie teenuseid kogemas Tallinna stuudios ja pidevalt küsiti, et millal me Tartus stuudio avame,“ sõnas What the Face looja Kelly Kotkas. „Pideva küsimise peale sai seeme idanema pandud ning nüüd olemegi Tartu südames, Kvartali Keskuses.” Kelly lisab, et ilmselt hakkavad Tallinna kliendid nüüd hoopis Tartusse sõitma, sest vaid Tartu stuudios saab kogeda uhiuut Jaapani head spa teenust.

Vaata fotosid toimunud stuudio avamisest galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid