Juubeliaasta puhul toimub lisaks ERKI Moeshow’le mitmeid erisündmusi, mis vaatavad tagasi nii ERKI Moeshow ajaloole kui ka tegelevad moetööstuse tuleviku teemadega.
ERKI Moeshow tänavusele konkursile on oodatud kandideerima kõik vähemalt 16-aastased ning mitte rohkem kui kolm aastat tagasi kõrgkooli lõpetanud moedisainerid. Nagu varasematel aastatel on tänavugi osalema oodatud nii meeskonnad kui ka üksikdisainerid. Mainimist väärib seegi, et esimest korda valib ERKI Moeshow’le edasipääsejaid rahvusvaheline žürii.
Kollektsioonide kavandeid saab esitada kuni 16. märtsini 2017. Kollektsioonide esitamise tingimused on üleval ERKI Moeshow koduleheküljel.
ERKI Moeshow’le edasipääsenud disainerite ja kollektsioonide nimed avalikustatakse 21. märtsil.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.