Leen ja Bertus hakkasid meeste juukseid lõikama juba siis, kui nad olid alles 14-aastased mässumeelsed teismelised. Nende armastusest klassikalise habemeajamistehnika ja -traditsioonide ning rock’n’roll’i vastu , aga ka Kustom Kulture’i ja erinevate subkultuuride mõjust inspireerituna avasid nad Rotterdamis isikliku töökoja Schorem Haarsnijder en Barbier. Nende spetsialiteediks on traditsioonilised, klassikalised juukselõikused, aga ka loomulikult nn kuumarätikumeetodi habemeajamisteenus. Kahe värvika mehe eesmärk on hoida elus kaduvat käsitööoskust, sest just seda üks habemenoa käsitsemine ka tegelikkuses on…
Juuksuritöökoja nimi Schorem peidab endas tõlkimatut sõnamängu, mis viitab samaaegselt nii pahadele poistele kui ka värskelt aetud habemele. Leen ja Bertus on tunnistanud: „Meie jaoks on klassikaline habemeajamine midagi enamat kui lihtsalt amet või oskus, isegi midagi enamat kui käsitöö. See on missioon, kutsumus, võiks öelda, et isegi pühendumus pakkuda ainult parimat lõikust ning teravamaid terasid. Punkt.”
Enam kui 50 aastat kogemust meeste juukselõikuses ja habemeajamises andsid Leenile ja Bertusele ajendi kõrgete standarditega pumatite ning brändi Reuzel loomiseks. Nn vanakooli-habemeajajatena süvenesid nad detailideni pumatite ajaloosse, et luua maailma parim meestetoode – Reuzel. Muide, Reuzel tähendab hollandi keeles searasva, seega on brändi nimi kummardus minevikule, kui juuksepumateid tehti loomarasvast ning lõhnastati õuntega. Tegelikkuses tuleneb väljend „pumat” aga prantsuskeelsest sõnast pomme, mis tähendab hoopiski õuna.
Reuzel Pomade’i pumatid, juuksetoonikud, šampoonid ja palsamid ning erinevad habemehooldustooted on müügil juuksuritöökodades Pardur, Truman ja Rude Rats, samuti Tallinna ja Tartu Kaubamaja Ilumaailmas ning Stockmannis.
Millega tegu? Recipe for men Instant Recharge Hydrogel Eye Patches noorendavad ja värskendavad silmadele mõeldud geelpadjad tekitavad meeldiva jahutava tunde, värskendavad, noorendavad, võitlevad kortsude vastu, ühtlustavad nahatooni, annavad värske välimuse ning vähendavad silmaaluseid turseid.
Kuidas see neil õnnestub? Tänu sellistele koostisosadele nagu kofeiin, mis aitab vähendada paistetust ja punetust, pakkudes nahale värskendavat toimet. Samuti on koostises adenosiin, mis tuntud oma võime poolest vähendada nähtavaid vananemise märke nagu peened jooned ja kortsud, jättes naha siledaks ja nooruslikuks. Ning lõpetuseks ksüliitkompleks – niisutav, rahustav ja niiskust säilitav ksüloosisuhkru segu, mis optimeerib naha võimet jääda elastseks ja nooruslikuks.
Kõlab nagu toode, mida võiksid nüüd omakorda näpata ka naised, kas pole?
Kuidas sai kampaania idee alguse?
Vaatamata sellele, et Tuule tooted on mõeldud meestele, oleme algusest peale saanud palju tagasisidet lahedatelt naistelt, kes on samuti Tuule toodete kasutajad. Inspireeritud nendest naistest, otsisime ja leidsime kolm loomingulist paari, kellele saatsime kastitäie Tuule tooteid ja muud head-paremat, pakkudes neile kodust kohtinguõhtut. Ning palusime neil selle meeleoluka õhtu ühekordse kaameraga jäädvustada. Nii sündisid ka kampaania meeldivalt toored kaadrid.
Kes on kampaanias osalenud paarid?
Meie suur tänu läheb Tuul Couples kampaanias osalenud disainerile ja Portail.ee kaasasutajale Helene Vetikule ning biit.me muusikameister Madis Nestorile, Anton Hmelnitskile ja moedisainer Gita Siimpojale ning koomik Mattias Naanile ja laulja Kristel Aaslaidile.
Mis pakkumine selle kampaaniaga kaasneb?
Ostes kaks Tuul Lab musta pipra ja kardemoni šampooni, saad sama sarja deodorandi Tuul Couples kampaania ajal pealekauba. Tuul Lab tooted on looduslikud ja sobivad veganitele, on parabeenide ja sünteetikata. Kuid pidage meeles, et pakkumine kehtib www.tuul.care veebipoes vaid jaanuari lõpuni.
Tuule tegemisi saab jälgida Facebookis ja Instagramis ning kuulata brändi Spotify muusikavalikut Tuul Beats.