Löwengrip Care & Colori asutajateks on Skandinaavia ühe loetuima blogi autor ja Rootsi ettevõtlike emade ja naiste eeskuju Isabella Löwengrip ning investeerimis- ja ilutööstuse taustaga Pingis Hadenius. Löwengrip Care & Colori eesmärk on algusest peale olnud jõuda iga naise vannituppa, sest tooted pakuvad apteegikvaliteeti, on välja töötatud spetsiaalselt põhjamaade ilmastikutingimusi arvestades ning sobivad ideaalselt tundlikule ja allergilisele nahale. Need Rootsis arendatud ja toodetud juukse-, näo- ja kehahooldussarjad sobivad ideaalselt ka Maarjamaa naistele, kes peavad samuti pidevat tuult, külma, kuiva ja niiske õhu vaheldumist ja keskkonnast tulenevat stressi taluma.
Olgu veel lisatud, et Löwengrip Care & Colori juuksehooldustooted on Rootsi apteekides enimostetud ilukaup ning roll-on deodoranti Count On Me ostetakse Põhjamaades iga 4. minuti järel. Lisaks tunneb bränd uhkust, et Löwengrip Care & Colori tooteid kasutavad näiteks rootslannast Oscari võitja Alicia Vikander ning Hollywoodi näitleja Ben Affleck.
Löwengrip Care & Colori tooteid müüvad Eestis ilukaubamaja loverte.com ning C.U.T. Salong.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.