“Tennis ei ole pelgalt spordiala, vaid etendus, kus mängijad annavad endast parima, et tuua pealtvaatajateni oma silmapaistvaim mäng. See ei piirdu ainult platsil olevate mängijatega – õige lõpunoodi annavad sellele majesteetlikule mängule kaasaelavad pealtvaatajad,” kirjeldab Apocalypto kids asutaja ja loovjuht Sandra Ojamäe. “Sellesse kollektsiooni oleme sisse toonud tennisemängu kaks poolt – võid tunda end maineka sportlasena platsil või mängida väljapeetud pealtvaataja rolli.”
Uue kolleksiooniga jätkab Apocalypto kids brändile omast joont olla julge, luksuslik ja silmapaistev. Seda kõike kaasaegsel ja uuenduslikul moel. “Me ei pelga miksida omavahel siidiseid sulgi tänavastiiliga või statement trükimusterid pärltikanditega. Selles suvekollektsioonis on eredalt esindatud suled, koomiksitrükk, litrid ja tviid,” lisab Sandra. Lisaks on Eesti andekas illustraator Eili Lepik loonud just selle kollektsiooni jaoks signatuurtikandi.
Apocalypto kids näol on tegu noore ja hakkaja kaubamärgiga, mis lansseeris oma esimese kollektsiooni 2018. aaasta sügisel. Aastal 2019 pälvis bränd Pirouette „One to watch“ tunnustuse moe kategoorias ning brändi SS20 kollektsioon on esmakordselt jõudnud müüki ülemaailmse luksuskaumajade keti Harvey Nichols poes Dohas, Kataris.
Tutvu Apocalypto kids uue kollektsiooniga allolevas galeriis!
Uut kollektsiooni saab juba poodelda ka brändi veebipoes aadressil apocalyptokids.com.
Südamliku nimega kollektsioon „A Love Letter“ ehk „Armastuskiri“ on armas pühendus Rosie ja tema abikaasa Jason Stathami lastele Jackile ja Isabellale. Iga rõivaese kätkeb endas isiklikke detaile Rosie elust alates poeg Jacki joonistustest kuni tütar Isabellale pühendatud sõnumini „Ciao Bella“. Kollektsioon peegeldab ema ja laste vahelist sidet ning igapäevaseid väikseid armastuse väljendusi, olles samas kerge, mänguline ja täis nostalgiahõngu. Disainilt on kollektsioon ajatu, lihtne ja mitmekülgne, sobitudes laste igapäevaeluga – pehmed T-särgid ja pusad, õhulised kleidid, ruudulised püksid ja kerged joped, mida saab omavahel kombineerida ja mis on loodud selleks, et rännata ühelt lapselt teisele.
Konges Sløjdi ja Rosie Huntingtoni ühiskollektsioon sai alguse asutaja Emilie Konge spontaansest sõnumist Rosiele: „Kas teeks midagi toredat koos?“ Ühise emarolli ja loomingulise tunnetuse kaudu kujunes sellest viljakas ja soe koostöö, mis peegeldub igas rõivaesemes. Ühtlasi on Rosie Konges Sløjdi pikaajaline austaja ning on oma lapsi nende rõivastesse riietanud juba varasest east peale. Tema isiklik stiilitaju ja Konges Sløjdi mänguline esteetika põimuvad selles kollektsioonis üheks, luues tõeliselt ajatu, armsa ja erakordse tulemuse.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
Olgu rõhutatud, et Kaubamaja on ainus jaemüüja Eestis, kellele on usaldatud erikollektsiooni müümine. Konges Sløjdi ja Rosie Huntington-Whiteley looming on alates tänasest müügil Tallinna Kaubamaja Lastemaailmas ning Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee.
Seekordse kollektsiooni inspiratsioon pärineb loodusest – värvipalett keskendub neutraalsetele toonidele ning hoolega läbi mõeldud detailidele. Lisaks kootud komplektidele, lipsukestele ja volangidele leiab kollektsioonist ka silmapaistvaid aksessuaare, nagu linane suvekübar ja armas kohver. Kollektsioonist ei puudu ka H&M Adorablesi maskott, mille on kujundanud Briti illustraator John Bond.
“H&M Adorables keeps going from strength to strength. This Spring, we continued to focus on pieces that will transcend generations, but also had transitional dressing in mind. Looking to nature for inspiration, the emphasis is on the texture of high-quality silk, linen and cotton in easy, slightly voluminous silhouettes. It makes each piece comfortable to wear – and gives a sense of structure that’s both elevated and enduring,” sõnas H&Mi lastekollektsioonide peadisainer Sofia Löfstedt.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
H&M Adorables kevadkollektsioon on saadaval valitud poodides ja e-poes hm.com alates veebruarist.