Foto: Helena Rubinstein

Kultuslik NAINE kultusliku kaubamärgi taga

Mõni nädal tagasi jõudis Eestisse ametlikult müügile paljude jaoks juba kultuslik, kuid paljude jaoks veel avastamata ilumärk – Helena Rubinstein. Seega mõtlesime võtta südameasjaks seda enam kui 100-aastase ajalooga ilubrändi teile tutvustada ning seda loomulikult legendaarse naise näitel, kes sellele kõigele aluse pani.   

Kes siis oli Helena Rubinstein? Tema kohta on öeldud, et ta oli ilutööstuse tõeline pioneer, kellel jagus julgust astuda muutuste teele. Tema visioon ja unistus oli muuta isetehtud näokreem ärivõimaluseks ja alustada kosmeetikaimpeeriumi ülesehitamist, saades seeläbi esimeseks end ise üles töötanud naiseks ajaloos ajal, mil kutsealane maailm oli naiste jaoks suures osas suletud. Aga alustame algusest. 

Helena sündis 1872. aastal Poolas, Krakowis ning varases nooruses ei ennustanud tema säravat tulevikku mitte miski. Ta oli pere kaheksast tütrest vanim ning vanemate sooviks oli panna ta mehele vanale rikkale lesele. Kuid Helenal olid teised plaanid ja 22-aasta vanuselt astus ta hoopis Austraaliasse suunduvale laevale. Kuigi tema vanemad selle otsusega ülemäära rahul ei olnud, siis hoolitses Helena ema ikkagi selle eest, et tütrel ei saaks otsa… näokreem! Ja nii pakkis ema noorele naisele omajagu kreemipotsikuid kohvrisse kaasa. 

Austraalias avaldas aga Helena portselanikarva jume teistele naistele nii suurt muljet, et nad hakkasid temalt ilualast nõu küsima. Helena, nutika naisena, otsustas hakata seda sama kreemi hoopis müüma ja pani sellele nimeks “Valaze” – ungari keeles “taeva kingitus”. Nii lihtsalt panigi ta aluse oma kosmeetikaimpeeriumi sünnile.

Helena Rubinsteini kui 1902. aastal loodud kaubamärgi ja Helena Rubinsteini kui naise lood kattuvad pea täielikult. Tänapäevalgi kompab samast avangardistlikust vaimust kantud Helena Rubinsteini ilumärk unikaalse teaduse, tsellulaarse ehk rakulise nahateaduse piire. Kuid Helena pärand ei piirdu ainult nahahooldusega. Tema silmis oli ilu võimuga võrdne – muutudes seeläbi emantsipatsiooni astmelauaks maailmas, kus liiga paljud kaardid olid endiselt meeste käes. Innuka naiste õiguste eest võitlejana lõi ta fondi rasketest oludest pärit tütarlastele, andes neile seeläbi võimaluse haridust omandada. Helena alistamatu vaim ja  kindlakskujunenud ühiskondlike normide taunimine tegid temast ambitsioonikate ja unistada julgevate naiste eeskuju. „Üksainus pilk võib muuta maailma,“ ütles ta ning oli ise selle mõtte parimaks tõestuseks. Tänapäeval elab tema visioon edasi kahes kaubamärgi Helena Rubinstein toetatavas ühingus – Force Femmes ja She Power –, mis võitlevad Euroopas ja Hiinas naiste emantsipatsiooni eest.

Mis puudutab Helena Rubinsteini tooteid Eestis, siis need on hetkel eksklusiivselt müügil Stockmanni kaubamajas. Ning kui küsite meie käest, millest peaks ilumärgi toodete testimist alustama, siis meie kirjutame kahe käega alla PowerCell Skinmunity seerumile ning Prodigy CellGlow kontsentraadile. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid