Nimelt on diptyque valmis saanud tänavuste jõulutoodetega ning tulnud välja talvistest nootidest inspireeritud lõhnaküünaldega: „Flacon”, „Biscuit” ja „Sapin”. Esimene on sametine ja muskusene, teine (nagu nimestki välja lugeda võib) vürtsikalt jõuluküpsisene ning viimane kannab edasi meeldivat männipuidu aroomi. Lisaks kolmele uuele tootele on diptyque menukparfüümid „Baies”, „Roses” ja „Tubéreuse” saadaval nüüd ka ruumilõhnastajatena.
Loomulikult ei puudu jõulutoodete valikust ka diptyque’i iga-aastane jõulukalender, millest leiab 25 luksuslikku minitoodet.
Kõik tooted on juba saadaval diptyque’i veebipoes ning usume, et neid on peagi oodata ka diptyque’i ametliku Eesti edasimüüja – Crème de la Crème’i – valikusse.
Brändi kaasasutaja Philip Lotko sõnul on kodukollektsioon olnud kaua oodatud samm. „Rains alustas küll ülerõivastest, kuid algidee oli alati disainipõhistes lahendustes kogu eluks. “Home Away” ongi loogiline järgmine samm – viis, kuidas tuua meie nägemus nii tuppa, õue kui ka nende kahe vahele,“ ütles Lotko Vogue Scandinaviale.
Kõnealuses kollektsioonis kohtuvad esmapilgul vastandlikud ideed: robustne brutalism ja looduslähedus. Tulemuseks on esemed, mis on arhitektuurselt puhtad ning loodud kestma ja ühendama inimest oma keskkonnaga. Olgu selleks joogipudel, mis sobib nii matkale kui kontorisse, või lauanõud, mille ümber koguneda õhtusöögiks.
Nagu Rainsi rõivad, on ka “Home Away” loodud olema vastupidav. Kollektsiooni kandvaks materjaliks on harjatud teras, mille juures pöörati tähelepanu igale detailile – viimistlusest kaaluni. „Soovisime, et need esemed oleksid ajatud ja valmis igasuguseks tingimusteks,“ lisas Lotko.
Tutvu kollektsiooniga galeriis ja veebipoes rains.com!
Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.
Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.