Mida me siis fotodelt nägime? Esiteks seda, et tagasihoidlikkusega ei ole sellel kollektsioonil küll mingisugust pistmist. Uue jumestusbrändi tootepakendid on säravalt punased, mis ei ole meigitoodete puhul just tavapärane valik. Aga samas, see on ikkagi Valentino.
Veel punasest rääkides… Uue pressiinfo kohaselt näeb Valentino Beautys ilmavalgust 50 eri toonis huulepuna, mis moodustavad Rosso Valentino huulepulkade kollektsiooni – kuid loomulikult lisaks kõikvõimalikele punastele on valikus ka nude ja tumedamad lillakad toonid. Samuti on mõeldud sellele, et kõik huulepulgad oleksid nii-öelda taastäidetavad – kui huuletoon otsas, saad vutlarisse osta uue sisu.
Olgu ka lisatud, et värske info kohaselt on Valentino meigitoodete eeltellimine vahepeal nihkunud, 1. juunilt 17. juunile. Jätkuvalt aga peab paika see, et üle maailma jõuab kollektsioon müügile augustis. Seega, ootame aga edasi.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.