Foto: H&M

VAATA, kuidas ärkas ellu Simone Rocha ja H&Mi ühiskollektsioon

Eile, 9. märtsil toimus Simone Rocha ja H&Mi koostöökollektsiooni tähistav liitreaalsusele (AR) ehitatud moeetendus, mille raames astusid virtuaalsele moelavale nimekad staarid nagu Helena Bonham Carter, Kaia Gerber, Barry Keoghan, Rowan Blanchard, Paloma Elsesser, Omari Douglas, Kelsey Lu ja teised. Seda moeilu sai – Eestis ainukesena – nautida ka Portaili toimetus.

Nii Simone Rocha kui H&M seadsid eesmärgiks tutvustada ühiskollektsiooni loomingulises, innovaatilises ja kunstilises võtmes, tagades seejuures erakordse, ent ohutu moeelamuse. Nii jõudiski värske koostöökollektsioon moepubliku ette innovaatilise digitaalse moeetendusena, mida sai nautida AR-raamatu kaudu. Selline eksperimentaalne ja loov lähenemine moeetendusele on esimene omasuguste seas ning dünaamiline viis, kuidas kunst, mood ja nimekad modellid läbi tehnoloogia moepubliku ette tuua.

Digitaalne moepidu leidis aset imekaunil raamatul, mida trükiti limiteeritud koguses ning mis sümboliseerib Rocha pikka koostööajalugu eri trükikunstnike ja fotograafidega. Raamat on loodud koostöös tunnustatud inglise kunstnikuga Faye Wei Wei, kes lööb ühtlasi ise kaasa ka kollektsiooni kampaanias. Raamat koosneb viiest Wei Wei maalist, mis on imekauniks taustafooniks modellidele, kes läbi liitreaalsuse maalidel ellu ärkavad ja kollektsiooni moepubliku ette toovad. Näitlejatest, tantsijatest, muusikutest ja teistest inspireerivatest (loome)inimestest koosnev modellivalik viitab kollektsiooni külluslikkusele ja mitmekesisusele, sest lisaks naisteriietele jõuab antud koostöö raames esmakordselt müügile Rocha nägemus meeste- ja lasterõivastest.

Raamat on ka kummardus Rocha imetabasele oskusele kajastada oma loomingus maalikunsti ja selle rikkalikku ajalugu ning väljendab „Simone Rocha x H&M“ kampaania üleüldist temaatikat, mis pulbitseb optimismist ja elujaatavast suhtumisest. Tegemist on tõeliselt innovaatilise moeelamusega, mis tähistab suure koostöökollektsiooni sündi ning haarab kinni tehnoloogilistest võimalustest, et luua moesõpradele võrratu kogemus ja tuua rõivaste ilu ohutul viisil koju kätte.

„Käesolev aasta on pannud meid kõiki tooma värskeid ja kavalaid lahendusi nii töö- kui argiellu,“ sõnab Simone Rocha. „Mul on erakordselt hea meel tähistada koostööd H&Miga niivõrd innovaatilisel viisil, kasutades parimat AR-tehnoloogiat ning tuua seeläbi mood ja modellid inimestele koju kätte. Ma olen algusest peale soovinud, et see kollektsioon ärataks inimestes soovi mängida moega ja panna end ilusasti riidesse kasvõi ainult selleks, et kohtuda pere, sõprade ja lähedastega, ning ma loodan, et see digitaalne moeüritus aitas sellele kaasa, pakkudes uut nägemust kunsti, ilu ja rõõmutunde tähistamisest.“

„Seekordne moeetendus oli üks kõige uuenduslikumaid moeüritusi, mis me H&Mis loonud oleme,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli väga eriline kogemus töötada moevaldkonna esimese AR-raamatul põhineva moeetenduse kallal koos niivõrd vapustavate talentidega. See kollektsioon ärkas liitreaalsuse abil väga kihvtilt ellu ning imeline on näha, kuidas Simone’i kirg ja inspiratsiooniallikad nagu kunst, perekond, käsitöö ja muusika selles projektis kokku on saanud. Tegemist on tõesti väga uuendusliku moepeoga!“

Vaata, kuidas moeetendus välja nägi allolevas galeriis ja heida pilk ka selle valmimise kaadritagustele hetkedele! 

„Simone Rocha x H&M“ erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile homme, 11. märtsil kell 10.

Veel sarnaseid artikleid


Glenn Martens
Foto: H&M

Esimene pilk: H&M x Glenn Martens

H&M avalikustas, et juba käesoleva kuu lõpus näeb ilmavalgust koostöökollektsioon Belgia moelooja Glenn Martensiga. Brändi sõnul on tegemist kollektsiooniga, mis toob Martensi julge ja eksperimentaalse käekirja laiema publikuni.

Glenn Martens, kes on tuntud oma loomingulise lähenemise ja mängulisuse poolest (eriti Y/Projecti disainide kaudu), on H&M-iga loodud kollektsiooni kujundanud nagu “rõivaperekonna” – mitmekülgsete esemete kogumi, millel on mitu nägu ja kasutusviisi. Mahukas kollektsioon hõlmab nii naiste-, meeste- kui ka unisex-rõivaid ja aksessuaare, kus tavapärased rõivad – T-särgid, jakid ja teksad – on saanud ootamatult uue vormi läbi vormitavate materjalide ja skulpturaalsete siluettide.

“Ma näen seda kollektsiooni kui suurt rõivaperekonda, mille igal liikmel on mitu iseloomu ja eesmärki – nagu inimestelgi, nad muutuvad iga päev. Olen alati huvitatud rõivastest, mida me päriselt kanname, ning just see mõte sai selle erilise projekti lähtepunktiks,” räägib Glenn Martens.

Kampaania, mille peaosalisteks on Joanna Lumley ja Richard E. Grant, toob Martensi iseloomuliku huumori ja briti stiiliviited eredalt esile – justkui pöörane perekonnaportree, mis tähistab individuaalsust ja eneseväljendust.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

H&M x Glenn Martens koostöö lansseeritakse 30. oktoobril valitud H&M kauplustes ja veebipoes hm.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Swarovski

Ehtemaailma soe kuma: sügis, mis särab kullas ja tähenduses

Kui õhk muutub jahedaks ja valgus pehmemaks, hakkab ehetes mängima uus intensiivsus. Tänavused sügistalvised ehtetrendid on julged ja emotsionaalsed – need toovad moepilti kulla sooja kuma, skulpturaalse vormi dramaatika, värvide glamuuri ja tähenduslike talismanide maagia. Goldtime’i valik teeb kõik need mõjutused kättesaadavaks ka siin, põhjamaa valguses.

Allpool leiad ehetetrendid, mis iseloomustavad sügist 2025 – ja mis panevad iga ehtelaeka uuel hooajal särama.

Kollane kuld on tagasi, suurejooneliselt 

Sügise kõige mõjusam trend räägib vormist – ja mahust. Kui viimased hooajad kuulusid minimalistlikule hõbedale, siis nüüd on aeg tagasi pöörduda kulda: sooja, sügava ja enesekindla. Kullatoonides moeehted on muutunud suuremaks, julgemaks ja on isegi veidi “puhvis” – justkui oleks ehe teinud sügava hingetõmbe. Sif Jakobsi uue kollektsiooni voolavad siluetid ja Aleksandr Veni arhitektuursed disainid tõestavad, et ehe võib olla sama ekspressiivne kui kunstiteos. Sarnast energiat kannab ka Eesti disainer Sigrid Kuusk, kelle skulpturaalsed vormid sulanduvad kuldse soojusega ühte.

Värvid, mis soojendavad

Sügise värvipalett peegeldub ka ehetes. Kui pruun ja kollane loovad klassikalise, vaoshoitud luksuse, siis roosa ja punane toovad kaasa energiat ja sära. Swarovski on sel sügisel taaskord tõestamas, et “rohkem on rohkem” – eriti, kui kombineerida ühes ehtes mitu vääriskivi ja tooni. Roosa ja punane koos on ootamatu, kuid erakordselt mõjuv duett, eriti kui see sobitada see rõivamoes valitseva burgundiapunasega. Värvilised vääriskivid annavad ka klassikalisele kullale uue elu – ja muudavad iga detaili isikupäraseks pilgupüüdjaks.

Talismanide energia

Kui ehe võiks rääkida, jutustaks see sel sügisel mitmeid lugusid. Nullindate boho-võbe on tagasi – kihiti kantavad kuldehted, loomaripatsid, taimemotiivid ja sodiaagisümbolid. Kõik see on natuke nostalgiline, natuke müstiline ja täielikult isiklik.

Thomas Sabo ja Fossil pakuvad rikkalikult talismane neile, kes soovivad kanda oma lugu, samas kui Eesti bränd Flame annab võimaluse kombineerida eri elemente just nii, nagu hing ihkab. Ja kui süda tõmbab romantilisema suuna poole, siis puhvis südamed on selle hooaja pehmeim viis armastust väljendada.

Leia oma selle sügise ehtetrendid Goldtime esinduspoodides, kus kuni 19. oktoobrini on kõik vääriskiviga kuldehted -25%. Goldtime’i värskeimad kollektsioonid on väljas ka Tallinn Fashion Weekil, mis leiab aset 22.–24. oktoobril.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid