Tradehouse’i juhatuse liige Laura Kuldkepp sõnas, et antud tehing on ettevõtte arengut silmas pidades väga oodatud ja uute brändide lisandumine tugevdab turuliidri positsiooni veelgi. „Kaubamärgid, mida Scandinavian Brands esindab, kannavad endas põhjamaise tippkvaliteedi ja eetilise äritegevuse standardeid ning on orienteeritud jätkusuutlikkusele. Scandinavian Brandsi portfellis on kaasaegsed, kvaliteetsed ja armastatud juukse- ja nahahooldusmärgid, teiste hulgas näiteks Löwengrip – põhjamaine ja kõrge lennuga kaubamärk, mida teab iga iluhuviline. Osa Scandinavian Brandsi esindatavatest brändidest oli Tradehouse’i tootevalikus juba varem, kuid nüüd on meil hea meel olla veelgi rohkemate Skandinaavia kaubamärkide ametlikuks esindajaks Eestis, Lätis ja Leedus,“ kommenteeris Kuldkepp.
Scandinavian Brandsi juhatuse liige Karin Kukk sõnab, et Tradehouse’iga ühinemise tõi kaasa omanike soov viia ettevõtte tegevus järgmisele tasemele ja pakkuda Skandinaavia tippmärkidele hüppelauda uutesse kõrgustesse. “Usume, et Tradehouse viib need armastatud Skandinaavia ilumärgid veelgi rohkemate inimesteni ja pakub häid kasvuvõimalusi kogu Baltikumis,” lisas Kukk.
Tradehouse OÜ on Eesti suurim professionaalsete ilutoodete maaletooja ja edasimüüja. Ettevõte turustab professionaalseid juuksehooldusvahendeid, kosmeetikat, tarvikuid ja salongisisustust juuksuri- ja ilusalongidele, samuti on avatud tavatarbijatele suunatud jaekauplused ja e-pood. Tradehouse’i kaubavalikus on enam kui 700 brändi ja enam kui 100 000 müügiartiklit.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.