„Circular Design Story“ on järjekorras neljas kollektsioon, mis kuulub tulevikudisainile ja materjaliuuendustele keskenduva kontseptsiooni „H&M Innovation“ alla. Kollektsioon on loodud neile, kes armastavad eksperimenteerida ja end kartmatult väljendada – seda kajastab ka kollektsiooni kampaania, mille on üles pildistanud fotograaf Rafael Pavarotti ning mis kannab nime „Vahetult enne peo algust“. Kampaania teemaks on peoks valmistumine, mida rikastab moearmastajatele omane optimism ja individuaalsus: kampaania meeleolu on juubeldav, glamuurne, värviküllane, poseeriv, tantsiv ja vabadust nautlev. Kollektsiooni loojateks on H&Mi disainitiim ühes tuntud stilisti Ib Kamaraga, kes lõi projektis kaasa loovnõustajana ning kandis ühtlasi hoolt kampaania stilistika eest.
Kollektsioon „Circular Design Story“ on loodud kasutades tööriista nimega Circulator, mis võimaldab H&Mi disainimeeskonnal luua disaine nii, et arvesse võetakse eseme kogu loomisprotsess, mille alla kuuluvad nii eseme eeldatav eluiga kui ka materjali- ja disainistrateegiad. Tööriista loojaks on H&M grupp ning selle funktsiooniks on toetada ettevõtte pühendumust ringdisainile ning aidata jõuda eesmärgini olla aastaks 2040 kliimapositiivne. H&M on seadnud sihiks, et brändi kõik tooted on aastaks 2025 loodud just selle tööriista abil.
Kae silmapaistvat kollektsiooni allolevas galeriis!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.