Foto: Superga

Meeldivaid uudiseid Itaalia rahvusjalatsi austajatele

Itaalia ikoonilise Superga jalatsimärgi austajad võivad nüüd tõeliselt rõõmustada – Kaubamaja on avanud Superga hüpikpoe, mis hetkel veel virtuaalne, kuid uuest nädalast saab avatud ka täitsa füüsiliselt nii Tallinna kui Tartu Kaubamaja Kingamaailmas.

Kellele Superga aga võõralt kõlab, siis olgu öeldud, et tegemist on legendaarse spordi- ja vabaajajalanõude kaubamärgiga Itaaliast, mis on läinud ajalukku sellega, et kasutas esmakordselt jalatsite tootmiseks looduslikku kummi vulkaniseerimise tehnoloogiat. Üle sajandi on kaubamärk tootnud jalatseid erinevatel eesmärkidel, alustades vastupidavatest põllumeeste jalatsitest kuni erinevate spordijalatsiteni välja. Tagades tootmisel parima kvaliteedi ning käies alati kaasas moetrendidega, on Supergast tänaseks saanud üks maailma mainekamaid jalanõude kaubamärke läbi ajaloo. Muide, Itaalia taasühendamise 150. aastapäeval tunnustati Supergat kui üht 50 Itaalia olulisimast tootest, kinnistades selle staatust Itaalia rahvusjalatsina.

Superga hüpikpood on juba avatud Kaubamaja veebipoes, alates 11. maist on füüsiline Superga pop-up pood avatud Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas I korrusel ja Tartu Kaubamaja Kingamaailmas II korrusel. Tallinna Kaubamajas jääb pop-up avatuks kuni 30. septembrini ja Tartus 30. juunini.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid