Foto: By Malene Birger

Milline tuleb sinu suvi?

Just sellise küsimuse tõstatas Taani moemärk By Malene Birger. Vastuseks pakub moemärk, et see oleks täis lõputuid päikeseloojanguid, sumedaid öid ning alati värskendavaid merelaineid. Kuidas tõlgendada seda riiete ning aksessuaaride seisukohast? Kohe selgitame!

Oma uue kollektsiooniga teeb By Malene Birger taas kord kummarduse boheemlaslikule skandinaavia moele – sellele, mille poolest moemärk ennekõike tuntud on. Uuest kollektsioonist leiab kvaliteetseid, isegi kergelt luksuslikke kangaid, mis sellegipoolest on suvel lihtsad ja meeldivad kanda – linast, puuvillast, samuti seemisnahka ja siidi. Kangastest omakorda on loodud moodsad lõiked, mis inspireeritud sellistest suveikoonidest nagu Lauren Bacall, Nina Simone ja Lee Radziwill. Ning just 60ndatest pärit moenopped on see, mille abil pakub By Malene Birger endale omast kergust, rõõmu ning isegi tavapärasest julgemat küllust. 

Kollektsioon on saanud mõjutusi ka Taani suvekodudest, täpsemalt sellest meeleolust, mis suvitavaid taanlasi saadab – kuumadest suvepäevadest saavad jahedad õhtud, kus hämaral verandal aega veetes tõmmatakse peale lapitekid ning lastakse õhtul kulgeda maagilisse suveöösse… Nii leiab lapitehnikat ka uue kollektsiooni esemetel, ent naiselikult elegantses vormis. 

Muidugi ei puudu sellestki kollektsioonist By Malene Birgerile omased kreemjad värvitoonid ja konkreetsemad lõiked, sest – olgem ausad – tervet suve meil ilmselt suvekodus veeta ei õnnestugi. Siis päästavad välja moemärgi šikid city-look’id, mille safari-mõjutusi täiendavad kuldsed vintaaž-detailid.

Ning aksessuaarid! Need lausa õhkavad Lõuna-Euroopa järele – heegeldatud bucket-bag-tüüpi käekotid, lendlevad siidisallid, konjakikarva madalad sandaalid… täpselt nagu 60ndate Capri saarel. Või vähemalt nii me seda endale ette kujutame. 

Kui selline suveunistus teiski sooje tundeid äratas, siis saame edastada suurepäraseid uudiseid – kui varasemalt olid By Malene Birgeri kollektsioonid Eestis müügil ainult Tallinna Kaubamaja naisteosakonnas, siis käesolevast hooajast on By Malene Birger esindatud ka Kaubamaja e-poes kaubamaja.ee. 

Samuti olgu lisatud, et 15.-19.04 on kõik naiste- ja meestemoekaubad Kaubamaja veebipoes Partnerkaardiga -30%.

*Artikkel on valminud koostöös Kaubamajaga.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid