Foto: Iittala

Sügis toob Iittala X Issey Miyake kollektsiooni uued tooted

Soome ja Jaapani disainerite koostöös sündinud ning disainisõprade seas hinnatud Iittala X Issey Miyake’i kollektsiooni on lisandunud uued kotid ja sisustustooted.

2016. aastal sündis Soome disainibränd Iittala ja Jaapani disainer Issey Miyake koostöös unikaalne kodutekstiili-, klaasi- ja keraamikakollektsioon Iittala X Issey Miyake. Kollektsiooni tekstiilist esemed on loodud Issey Miyake originaalset voltimistehnikat kasutades ning iga kollektsiooni kuuluv tekstiil on valmistatud oskuslike käsitööliste poolt. Hoolikalt disainitud tooted võivad läbida kuni 23 erinevat tootmisetappi alates lõikamisest ja käsitsi õmblemisest kuni triikimise ja pakkimiseni välja. Muide, tänu kvaliteetsetele kangastele püsivad esemed voldituna ka pärast pesemist.

Sügise ootuses on kollektsiooni kuuluvate kottide perekond täienenud uute stiilide ja värvidega. Uus must kott on valmistatud unikaalset Miyake tehnikat kasutades, kuid on esmakordselt uudse triibulise disainiga. Tumedas beežis toonis suur kott on aga valmistatud klassikalises kalasaba voltimistehnikas.  Mõlemad kotid on saadaval kahes erinevas suuruses. Esmakordselt kuulub kottide kollektsiooni ka väiksem kott. Kompaktse disaini ja triipudega must kott on ideaalne nii igapäevaseks kandmiseks kui pidulikumaks ürituseks. Lisaks sobib väike kott sobib ka suuremas kotis väiksemate asjade hoiustamiseks.

Kollektsiooni täiendavad ka uued sisustustooted, mis loovad kodus harmoonilise õhkkonna. Kollektsiooni senine populaarne padjakate on nüüd saadaval uues kuldses värvitoonis. Uues elegantses, ent maalähedases värvitoonis on saadaval ka kollektsiooni lauamatid. Lauamatti saab hoiustamiseks mugavalt kokku rullida ja kortsumist kartmata.

Terve Iittala X Issey Miyake kollektsiooniga saab tutvuda veebilehel www.iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: H&M Home

Ohoo! Pantone ja H&M Home?

Tänavune kevad tuleb… ütlemata erksavärviline. Vähemalt nii on otsustanud väed ühendanud Pantone ja H&M Home. Kollektsioon keskendub toidu serveerimisele ja hoiustamisele – alates tassidest ja kaussidest kuni lauamattideni välja, rääkimata lõhnavatest, värviküllastest küünaldest.

H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond. 

“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.

Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.

Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid